پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نصب دستگاه استخراج رمزارز در خودروی هیبرید در آمریکا

یک آمریکایی در خودروی هیبردی بی‌ام‌دبلیو خود دستگاه استخراج رمزارز نصب کرد، اما برای خنگ کردن آن مجبور است درب صندوق عقب را باز نگهدارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، یک کاربر رمزارز در آمریکا یک ماینر را در صندوق عقب خودروی بی‌ام‌دبلیو مدل i8 خود نصب کرده و برق آن را از باتری هیبریدی خودرو می گیرد.

براساس گزارش تارنمای PC Gamer، سیستمی که سایمون بیرن راه اندازی کرده، از 6 کارت گرافیک Nvidia RTX 3080s تشکیل شده که بیشتر برای استخراج اتریوم به کار می رود. این دستگاه استخراج هنگام رانندگی با خودرو کار می کند، اما برای خنک ماندن دستگاه ها، درب صندوق عقب باید باز بماند.

بیرن در عین حال یک دستگاه استخراج معمولی نیز دارد که می تواند سالانه 128 هزار و 88 دلار برای او درآمد داشته باشد. او به PC Gamer گفت که هدفش از نصب این ماینر در خودروی 150 هزار دلاری اش، صرفا “آزار دادن گیمرها” بوده است.

Nvidia که کارت های گرافیک مخصوص استخراج رمزارز تولید می کرد، به تازگی و در بحبوحه کمبود کارت های RTX 3080 در بازار گفته که احتمالا ساخت این کارت ها را از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در یک مرغداری در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر اعلام کرد که ۲۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در یکی از واحد های مرغداری این شهرستان کشف شده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته