جمعه 31 فروردین 1403

صرافی سنگاپوری ریپل را به فهرست خود افزود

صرافی رمزارز KuCoin ریپل را به فهرست خود افزود و اکنون رمزارز XRP در این صرافی قابل معامله با USDC است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، صرافی رمزارز سنگاپوری برخلاف بسیاری از صرافی ها که XRP را به خاطر چالش حقوقی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از فهرست خارج کرده اند، امکان معامله این توکن را فراهم کرده است.

اکنون دارندگان XRP می توانند این توکن را در صرافی KuCoin با استیبل کوین USDC که مبتنی بر دلار است، معامله کنند. USDC دومین استیبل کوین بازار رمزارز براساس ارزش بازار است.

براساس داده های ارایه شده توسط مساری (Messari)، معامله XRP با تتر (USDT) در 24 ساعت گذشته حجمی معادل 4.5 میلیون دلار را ثبت کرد.

اوایل ماه جاری میلادی شعبه صرافی بایننس در آمریکا پس از طرح شکایت SEC از ریپل، XRP را از فهرست خود خارج کرد و صرافی کوین بیس نیز به همراه شماری از دیگر صرافی ها از این اقدام پیروی کردند.

اما تعدادی از صرافی ها مثل Uphold و Gatehub از حذف XRP خودداری کردند تا زمانی که حکمی رسمی از سوی دادگاه صادر شود. KuCoin اولین صرافی بزرگ است که از زمان طرح شکایت علیه ریپل اقدام به فراهم کردن امکان معامله با XRP را ارایه می کند.

KuCoin که مورد حمایت شرکت سرمایه گذاری IDG Capital چین است، در آمریکا نیز فعالیت دارد، اما کاربران آمریکایی امکان گذراندن فرایند KYC را در این صرافی ندارند؛ لذا نمی توانند بیش از 2 بیت کوین از حساب خود برداشت کنند.

KuCoin که پیشتر قربانی بزرگترین حمله هکری مرتبط با رمزارز در تاریخ شده بود، اواخر ماه نوامبر توانست سپرده گذاری و برداشت را بازگرداند. در این حمله که در ماه سپتامبر روی داد، حدود 281 میلیون دلار از این صرافی به سرقت رفت.

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته