سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

هشدار برای بیت کوین؛ سقف جدید شکسته نشد

بیت کوین برای حفظ فرصت های صعودی خود با نوسانات مجدد در معاملات روز دوشنبه ، به زیر سطح پایه می رسد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف ، بیت کوین در 21 دسامبر همزمان با معاملات روز دوشنبه که مدتها منتظر اصلاح شکل گیری بود؛ پشتوانه ی مالی خود معادل 23،000 دلار را از دست داد . این اقدام در حالی صورت می گیرد که معاملات آتی ایالات متحده در ساعات اولیه بازار تقریباً 2.5 درصد به دلیل نگرانی از سوی ویروس کرونا در انگلیس، ریزش کرده بود.

قیمت بیت کوین از 22،400 دلار کاهش می یابد؟ 

اطلاعات حاصل از کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان داد که بیت کوین امریکا در زمان اخبار رمزارز به پایین ترین سطح خود معادل 22،410 دلار رسیده ، در حالی که ضررهای 24 ساعته در حدود 3.3٪ بوده است.
این حرکت، سوء ظن میان تحلیلگران مبنی بر اصلاح قیمت بیت کوین پس از یک هفته سود نسبتا ثابت را تصدیق کرد و معامله گران در حال حاضر چشم انتظار بیت کوین 20،000 دلاری در کوتاه مدت هستند .

در ابتدای هفته گذشته ، قیمت این رمزارز همچنان زیر 19،500 دلار بوده ، به اعتقاد برخی تحلیلگران ، اکنون این سطح قیمت می تواند هدف قیمتی کوتاه مدت را تشکیل دهد.

آلت کوین احساس خطر می کند

توکن های عمده آلت کوین تحت تاثیر ضررهای بیت کوین با ضربه مداوم، روزانه 6٪ نزول روبرو شده است. لیتکوین در زمان اخبار فعلی ، 8.5٪ نزول کرده ، در حالی که XRP، 7.4٪ از دست داده و به 0.53 دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته