شنبه 1 اردیبهشت 1403

کاهش ارزش فایل‌کوین در پی قطع شبکه

فایل‌کوین که روز شنبه با یک قطعی شبکه چهارساعته مواجه شده بود، اکنون با ارتقای ماینرها به یک کلاینت جدید، در حال بازیابی خود است اما ارزش آن 7 درصد افت کرده است.

به گزارش سکه‌نیوز به نقل از کوین‌تلگراف، پروتکل ذخیره‌سازی غیرمترکز فایل‌کوین (FIL) دو روز پیش به خاطر یک باگ، گرفتار ناپایداری در شبکه خود شد که به گفته تیم توسعه، کمتر از چهار ساعت زمان برد تا رفع شود.

صرافی‌های دیجیتالی مثل« HBTC» و «KuCoin» پس از بروز این مشکل در فایل‌کوین، به کاربران خود هشدار دادند که سپرده‌گذاری و برداشت از حساب‌های این رمزارز متوقف شده است؛ روندی که تاکنون نیز ادامه داشته و مبادلات این رمزارز هنوز بازگشایی نشده است.

در حالی که فایل‌کوین به صرافی‌های دیجیتال توصیه کرده بود که تا زمان رفع مشکل در وضعیت آن، مبادلات را متوقف کنند، ارزش این رمزارز در 24 ساعته مبادلاتی گذشته 7 درصد افت کرده است.

«میسون بوردا» مدیرعامل توکن‌سافت (TokenSoft)، شرکتی که ماه گذشته «WFIL» را برای مبادله فایل‌کوین در بستر اتریوم رونمایی کرد، گفت که WFIL از این قطعی آسیبی ندیده است.

در زمان ارایه این رمزارز، ذخیره‌های فایل‌کوین از آستانه 1 اگزبی‌بایت (معادل یک میلیارد گیگابایت) عبور کرده بود و اکنون با بیش از 854 ماینر فعال، 1.48 اگزبی‌بایت ذخیره دارد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته