شنبه 1 اردیبهشت 1403

٤٠ سال زندان در انتظار كلاهبردار بيت كوين

يك مجرم ٢٩ ساله به جرم كلاهبرداري و پولشويي با ٤٠ سال زندان در آمريكا روبرواست.

به گزارش سكه نيوز به نقل از بيت كوين، وزارت دادگستري آمريكا اعلام كرد يك مرد اهل بوستون به جرم خود در دو طرح كلاهبرداری بيت كوين اعتراف كرده است. اين مرد كه آستين نوادا نام دارد به كمك در كلاهبرداري در انتقال پول و پولشويي اعتراف كرده است.
مجرم ٢٩ ساله هم اكنون به دليل محكوميتي جداگانه در زندان به سر مي برد. طبق بيانيه وزارت دادگستري آمريكا؛ نوادا به مديريت كسب و كاري اعتراف كرده كه در آن به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال مشغول بوده است. او خدمات خود را در وب سايت Localbitcoins.com تبليغ مي كرده است.
اين مجرم جوان با طرح هاي لاتاري قربانيان را فريب مي داده است. در بيانيه مذكور در اين باره آمده است: او وانمود مي كرده به قربانيان علاقمند است. آنها نيز سرمايه را به شكل بيت كوين براي او ارسال مي كرده اند. در كلاهبرداری هاي لاتاري نيز او قربانيان را متقاعد مي كرده پس از ارسال وجه نقد براي تامين هزينه ها، مي توانند از وام هاي كلان دولتي بهره ببرند يا برنده بخت آزمايي شوند.
نوادا و همدستانش در كل، بيت كوين هايي به ارزش بيش از ٦٣٠هزار دلار به قربانيان فروخته اند.
اين جوان به جرم همدستي در كلاهبرداري و پولشويي جمعا با ٤٠ سال زندان روبرو است.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته