جمعه 7 اردیبهشت 1403

راه اندازی پیام رسان مبتنی بر بلاک چین توسط مایکروسافت

شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت هندی تانلا یک زیرساخت پیام رسان رمزنگاری شده در بستر بلاک چین راه اندازی کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، شرکت مایکروسافت و شرکت ارتباطات ابری تانلا پلتفرمز (Tanla Platforms) یک پلتفرم به عنوان سرویس مبتنی بر بلاک چین راه اندازی کرده اند که هدف آن ارایه پیام رسان خصوصی تر و امن تر است.

براساس اطلاعیه ای که مایکروسافت روز پنجشنبه منتشر کرد، این شرکت مسئول توسعه و ایجاد معماری این زیرساخت پیام رسان موسوم به Wisely بوده است. مخاطبان این زیرساخت، شرکت ها، ارایه دهندگان خدمات موبایلی، تامین کنندگان محتوا و دیگران هستند.

این پلتفرم رمزنگاری شده در بستر مایکروساف آژور (Microsoft Azure) ایجاد شده که شبکه ای جهانی و امن برای ارتباطات از جمله پیام کوتاه، ایمیل و گفت و گوی متنی است.

شرکت ها می توانند از طریق یک واسط کاربری برنامه نویسی (API) که قابلیت چندکانالی داشته باشد، به این شبکه دسترسی داشته باشند.

به گفته مایکروسافت، ایجاد Wisely در بستر بلاک چین باعث فراهم شدن مشاهده پذیری کامل داده ها و وجود تنها یک منبع حقیقت برای سهامداران شده است.

پیام رسان Wisely سه گواهینامه در زمینه رمزنگاری و بلاک چین از اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا دریافت کرده است. این نرم افزار قابل تهیه از هر دو شرکت سازنده آن است.

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته