جمعه 31 فروردین 1403

ارزش بازار ارز های دیجیتال از سهام گوگل پیشی گرفت

ارزش کل بازار رمزارز پس از افزایش قیمت رمزارز ها در روز های اخیر از مرز 1.4 تریلیون دلار گذشت و سهام گوگل را پشت سر گذاشت.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بازار های ارز های دیجیتال اندکی پس از اعلام رسمی تسلا برای سرمایه گذاری خود در بیت کوین، به یک نقطه عطف مهم رسیده اند.
برای اولین بار در تاریخ، بازار رمزارز از لحاظ سرمایه بازار از Alphabet’s GOOG و GOOGL پیشی گرفته است.
در 10 فوریه، کل ارزش بازار رمزارز به 1.413 تریلیون دلار رسید و از سطح کل سهام Google کلاس A و کلاس C سبقت گرفت. در زمان نوشتن این مقاله، ارزش بازار GOOGL و GOOG به ترتیب 1.39 تریلیون دلار و 1.404 تریلیون دلار است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی

سرمایه بازار رمزارز در میان رشد مداوم آن در حال افزایش است و در اوایل ژانویه از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد.
ارزش کل بازار رمزارز قبلاً از سطح کل تسلا که در زمان نوشتن این مقاله چیزی در حدود 815 میلیارد دلار بود، پیشی گرفت. کمی پس از عبور ارزش بازار رمزارز از تسلا، این شرکت در 8 فوریه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گزارش داد که 1.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

پامپ اخیر رمزارز اکنون این بازار را از نظر ارزش بازار پشت آمازون، مایکروسافت و اپل قرار می دهد.
در کنار رکوردشکنی بازار رمزارز، بیت کوین و اتر (ETH) به ترتیب به بالاترین سطح 48000 و 1800 دلار رسیدند.
این در حالی است که همچنان کارشناسان نسبت به حبابی بودن این قیمت ها هشدار کی دهند و بر این باورند که قیمت های کنونی به زودی ممکن است دچار کاهش شود.
به دنبال اقدام رسمی تسلا جهت سرمایه گذاری در بیت کوین، برخی در این صنعت حدس زدند که اپل می تواند بازیکن نهادی بعدی باشد که دارایی رمزارز را می پذیرد.

مطالب مرتبط:

پامپ و دامپ بلای جان بازار رمزارزها

گوگل ، اتریوم را آموزش می‌دهد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته