پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

«کرو فایننس» خواهان ارتقای استیبل کوین های یورویی در «دیفای» است

یک استخر جدید به کاربران اروپایی و آسیایی اجازه می دهد فقط مشتری دلار آمریکایی نباشند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، یک صرافی غیر متمرکز استیبل کوین به نام «کرو فایننس»، به دنبال تقاضای کاربران، یورو را به عنوان گزینه ثانویه ارز اضافه کرد.

بر اساس یک توییت در روز یکشنبه، اکنون صرافی «کرو فایننس» دارای یک استخر نقدینگی با هدف جابجایی استیبل کوین یورو استاسیس (EURS)  و یورو مصنوعی sEUR، در یکی از پلتفرم های سینتتیکس است.

در حال حاضر، بازار استیبل کوین ها تحت سلطه ارزهای متصل به دلار آمریکا قرار دارند، به این معنی که کاربران اروپایی و آسیایی اغلب چاره ای جز انتخاب دلار آمریکا ندارند.

این صرافی امیدوار است که استخر جدید بتواند بازارهای یورو در پلتفرم را  توسعه دهد، میزان علاقه به گزینه های بیشتر ارزی در اتریوم را بسنجد و در نهایت گامی به سمت افتتاح بازارهای ارزی خارجی  بردارد.

ماه قبل، «کرو فایننس» یکی از 10 عضو جدیدی بود که به اتحادیه جهانی «هوبی دیفای»  پیوست.

بر اساس آمارهای اخیر تحلیلگران دون، کرو چهارمین DEX بزرگ است که حدود 10 درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است. بزرگترین DEX، یونی سوآپ بود که تقریباً 60 درصد از بازار را گرفته بود. کرو یک بازارساز خودکار است که تخصص آن در زمینه مبادله  دارایی های مشابهی است که  به نظر نمی رسد از نظر ارزش متفاوت باشند. بسیاری از استخرهای کرو دارای تکرارهای مختلف استیبل کوین های  دلار آمریکا در اتریوم هستند، اما این صرافی از مبادله بین نسخه های مختلف دارایی های مخفی از جمله بیت کوین پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب...

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته