جمعه 31 فروردین 1403

چه کشور هایی بیشترین علاقه را به دومین رمزارز بزرگ دارند؟

دومین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، با افزایش علاقه از کشورهای مختلف در سطح جهانی روبرو شده است، و ایالات متحده کشوری است که بیشترین علاقه را به این رمزارز دارد و پس از آن آلمان و ترکیه قرار دارند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی تی سی منیجر، بر اساس اعلام فینبولد در روز سه شنبه (18 مه، 2021)، تحقیقی که توسط اینوز انجام شد، 20 کشور برتر را نشان می دهد که به اتریوم (ETH) علاقه نشان می دهند.


اتریوم (Ethereum) چیست و چگونه کار می کند؟


نتایج نشان داد که ایالات متحده با ماهانه 1،116،000 جستجوی آنلاین برای اتر در رتبه اول قرار دارد. این رقم، به این معنی است که روزانه 36000 جستجوی اینترنتی برای کلمه اتر انجام می شد.

پس از ایالات متحده، آلمان و ترکیه به ترتیب با جستجوی آنلاین خود برای یافتن این دارایی دیجیتال، در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. در حالی که آلمان ماهانه 736،300 جستجو دارد، ترکیه ماهانه 408،500 جستجو در اینترنت دارد.

کشورهای دیگر مانند برزیل، فرانسه، انگلستان و کانادا به ترتیب در رده های چهارم، پنجم، ششم و هفتم قرار گرفتند. این کشورها ماهانه بیش از 200000 جستجوی اتر توسط شهروندان خود داشتند.

در همین حال، سوئیس که با بیش از 93،000 در رتبه 12 این لیست قرار دارد، بیشترین جستجو را در هر 1000 کاربر داشته است. طبق این تحقیق، از هر 1000 کاربر آنلاین 11.79 جستجو انجام شده است. اندونزی که از نظر جستجو برای اتر در ماه هجدهم است، با 0.19 از هر 1000 کاربر اینترنت، کمترین علاقه را دارد.

چه کشور هایی بیشترین علاقه را به دومین رمزارز بزرگ دارند؟

اتر در سال 2021 با افزایش قیمت در حدود 400 درصد از ابتدای ژانویه، شاهد رشد چشمگیر ارزش خود بوده است. از قیمت حدود 700 دلار در ابتدای سال، ارزش این ارز دیجیتال همراه با نرخ تسلط خود در حال رشد بود، تا اینکه در اوایل ماه مه به بالاترین قیمت تاریخی خود بالاتر از 4300 دلار رسید. با این حال این رمزارز شاهد نزول شدید نسبت به رکورد خود بوده است، و در حال حاضر دومین رمزارز بزرگ جهان در حدود 3000 دلار معامله می شود.

در حالی که بیت کوین شاهد افزایش پذیرش سازمانی و خرد بوده است، اتریوم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

همانطور که قبلا توسط بی تی سی منیجر گزارش شده بود، شرکت فین تک کانادایی موگو، پورتفوی رمزارز خود را برای افزودن اتر گسترش داد. توسعه دهنده اپلیکیشن های چینی، میتو، همچنین 31000 اتر را پس از دو خرید متفاوت، نگهداری می کند.

جیسون دریک از اینوز در مورد پذیرش و رشد بالقوه اتریوم گفت:
«نقشی که اتریوم در تراکنش های مالی و قراردادهای هوشمند بازی خواهد کرد طی سالهای آینده به طور تصاعدی بالاتر خواهد رفت.»

کد خبر: 1400022906MGMMMF

مطالب مرتبط:

گس (Gas) در اتریوم چیست؟

اتریوم ٢ چیست؟ هر آنچه باید بدانید

آموزش استخراج اتریوم و معرفی بهترین کارتهای گرافیک ماینینگ

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته