شنبه 8 اردیبهشت 1403

یک گروه ژاپنی 2 استیبل کوین در آمریکا صادر می‌کند

یک گروه فناوری ژاپنی متشکل از 27 شرکت از سازمان خدمات مالی «امورنیویورک» اجازه دریافت کرده تا پس از تامین کردن شرایط سختگیرانه و استانداردهای مبارزه با پولشویی، 2 استیبل کوین عرضه کند که با ین ژاپن و دلار آمریکا تثبیت شده اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، GMO یک گروه فناوری مستقر در توکیو به تازگی ازسازمان خدمات مالی نیویورک (DFS) اجازه دریافت کرده تا استیبل کوین هایی صادر کند که با ین ژاپن و دلار آمریکا تثبیت شده اند.

DFS به این گروه متشکل از 27 شرکت است اجازه نامه BitLicenses اعطا کرده است. با این اجازه نامه GMO می تواند پس از تامین کردن شرایط سختگیرانه و رعایت استانداردهای فدرال برای مبارزه با پولشویی می تواند استیبل کوین های ZUSD (تثبیت شده براساس دلار) و GYEN (تثبیت شده براساس ین) خود را ارائه کند.

این شرکت اعلام کرده استیبل کوین های مذکور 100 درصد از پشتیبانی فیات برخوردار هستند و قابلیت بازخرید دارند. همچنین این استیبل کوین ها از طریق صندوقGMO قابل خریداری هستند. این گروه همچنین اعلام کرده با پلتفرم های صرافی رمزارز همکاری هایی آغاز کرده تا این دارایی را در سراسر جهان عرضه کند.

گروه اینترنتیGMO یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت فارکس جهان را ارائه می کند و تحت نظارت سازمان سرویس های مالی ژاپن است.

GMO در سال 2017 یک صرافی دارایی دیجیتال تاسیس و آماده سازی ها برای عرضه استیبل کوینGYEN را از 2018 میلادی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته