شنبه 1 اردیبهشت 1403

بزرگترین صرافی رمزارز برزیل فعالیتش را گسترش می دهد

بزرگترین صرافی رمزارز برزیل تصمیم دارد فعالیت هایش در آمریکای لاتین به خصوص شیلی، مکزیک و آرژانتین را گسترش دهد و تعداد مشتریانش را نیز بیشتر کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، «مرکادوبیت کوین»، بزرگترین صرافی رمزارز برزیل از تصمیم خود برای گسترش فعالیت در آمریکای لاتین خبر داد.

«رینالدو رابلو» مدیر ارشد اجرایی این صرافی اعلام کرد که فعالیت هایش را نخست در شیلی، مکزیک و آرژانتین گسترش می دهد و قوانین این کشورها را با برزیل مقایسه کرد.

طبق گزارشی جدید، هم اکنون در رده بندی حجم تجارت همتا به همتای بیت کوین، مکزیک در رتبه چهارم، شیلی پنجم و آرژانتین در مکان هفتم قرار دارد.

حجم عظیم مبادلات همتا به همتا نشان می دهد احتمالا تقاضای انبوه تجار محلی توسط پلتفرم های متمرکز تامین نشده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که «مرکادو بیت کوین» در مرحله جدید سرمایه گذاری حدود 38 میلیون دلار از شرکت های مختلف از جمله پارالاکس ونچورز، اوورا فاند و بانکو پلورال جمع آوری کرده است.

این صرافی برزیلی مقداری از سرمایه جمع آوری شده را در شرکت «بیت تراست» سرمایه گذاری می کند تا خدمات برای سرمایه گذاران شرکتی فراهم کند.

مارکادوبیت کوین همچنین در کیف پول دیجیتال «موبانک» نیز سرمایه گذاری می کند که به مشتریان اجازه می دهد دارایی های رمزارزی، جایزه های بازی رایانه ای و دیگر دارایی های دیجیتال را ذخیره کنند.

مارکابیت کوین پس از تثبیت اکوسیستم خود، تصمیم دارد به یکی از برترین صرافی های جهان تبدیل شود.

رابلو در این باره می گوید: «می خواهیم اکوسیستم رمزارز در برزیل را توسعه دهیم و بازاری مشابه آمریکا ایجاد کنیم. برای این منظور می خواهیم یکی از 5 صرافی بزرگ دنیا شویم.»

او در ادامه افزود: «هدف بلند ما شرکت در ساخت یک زیربنای تازه برای بازارهای مالی براساس بلاک چین، قراردادهای هوشمند و دارایی رمزارز است.»

این صرافی تصمیم دارد در سال جاری میلادی تعداد فعلی کاربران خود (3 میلیون نفر) را بیشتر کند و تیم کارمندانش را از 200 به 300 نفر برساند.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته