جمعه 7 اردیبهشت 1403

آغاز معاملات رمزارزی بدون کارمزد

حدودا شش ماه پس از آن که FTX با یک معامله 150 میلیون دلاری مالک اپلیکیشن پیگیری قیمت رمزرارز «بلاک فولیو» شد، این پلتفرم آمادگی خود را برای گسترش قابلیت معامله رمزارز نشان داد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، بلاک فولیو در ابتدا محلی بود که کاربران می توانستند از طریق آن قیمت رمزارزهای گوناگون را پیگیری کنند. قابلیت جدید که توسط سیستم های معاملاتی FTX پشتیبانی می شود، این شرکت را در زمره بازیگران عرضه کننده معاملات رمزارز مانند «کوین بیس» و «رابین هود» قرار می دهد.
بلاک فولیو بر این باور است که برتری اش در این رقابت در نتیجه مدل قیمت گذاری اش است. این شرکت در جمع معدود پلتفرم هایی قار خواهد گرفت که معامله بدون کارمزد عرضه می کنند. بلاک فولیو همچنین دارای یک پایگاه ثابت و وفادار کاربران به تعداد 6 میلیون نفر است.
«جاناتان چو» مدیر ارشد تولید بلاک فولیو به بلاک کریپتو گفت: «موجی از کاربران جدید برای ورود به حیطه رمزارز در حال آمدن هستند که نیاز به ابزار آسان و ساده برای راهنمایی در این بازار دلهره آور دارند. از آنجایی که ما همواره سعی کردیم یک اپلیکیشن کاربر پسند در صنعت رمزارز باشیم، آوردن معاملات بدون کارمزد در این اپ گام بعدی بلاک فولیو برای دستیابی بیشتر به این هدف است.»
این اقدام زمانی در حال انجام است که بازار بیشتر بر روی فعالیت سازمانی در بیت کوین متمرکز شده است. از زمان به دست آوردن مالکیت بلاک فولیو توسط FTX، سرخط های مربوط به مدیران بزرگ دارایی و صندوق های سرمایه گذاری حاکم بر اخبار مربوط به رمزارز بوده اند.
اما همچنان، بلاک فولیو فعالیت های خرد را در حال افزایش می بیند. شرکت به شکستن رکورد ارزش بیت کوین در اوایل ماه اشاره کرد، و همچنین داده های بلاک کریپتو هم نشان دهنده افزایش تعداد جستجو «اتریوم» در گوگل بعد از ثبت رکورد در این ماه است.
در برخی نمونه ها، افزایش فعالیت های خرد باعث فشار بر روی بعضی پلتفرم ها شده است. در روز چهارشنبه، پلتفرم رابین هود مشکلاتی را گزارش کرد. پیش تر در این ماه، کوین بیس گفت که در حال بررسی زیر بنای خود پس از مشکلات به وجود آمده برای کاربران خرد است.
بلاک فولیو می گوید که ارائه یک تجربه بی عیب و نقص برای کاربران تمرکز اصلی این قابلیت جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته