پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال اطلس پروتکل (ATP)

اطلس پروتکل یک پروتکل لایه اپلیکیشن برای بازاریابی توکنیزه شده است و توسط آزمایشگاه های نبولاس و xGoogler Blockchain Alliance توسعه داده می شود.

هدف این پروژه ساخت توده فنی است که ایجاد یک نمونه تبلیغات تعاملی جدید را امکان پذیر می سازد. اطلس پروتکل با هدف فعالیت های بر روی زنجیره ای و توکن برای امکان پذیر کردن گردش ارزش، رسانه بازاریابی تعاملی جدیدی را ارائه می دهد که بر پایه تراکنش های بلاک چین، تعاملات بازاریابی بین مخاطبان بر روی زنجیره را تعریف می کند. با کاوش در فرم جدیدی از تبلیغات تعاملی بر روی زنجیره ای، پروتکل اطلس تلاش می کند تا توسعه جدیدی را در دنیای بلاک چین ایجاد کند، عدم تقارن اطلاعات را از بین ببرد و «اتحاد ترافیک بلاک چین» را ایجاد کند.

نماد توکن اطلس پروتکل ATP است. این یک ارز دیجیتال است که بر روی پلتفرم بایننس چین عمل می کند. توکن ATP برای ایجاد زیرساخت های فنی و تقویت توسعه اکوسیستم برای تبلیغات تعاملی جدید بر روی زنجیره استفاده می شود. از این توکن می توان برای پرداخت تراکنش های تبلیغات، تشویق ناشران، و جوایز به کاربران استفاده کرد.

اطلس پروتکل که در سال 2018 تاسیس شد، یک سرمایه چند میلیونی به رهبری Softbank China Capital را دریافت کرده است. تیم موسس این پروژه شامل بسیاری از مهندسان و کارمندان ارشد گوگل هستند و تجربیات زیادی در زمینه بلاک چین و تبلیغات اینترنتی دارند. براساس تجمع فناوری و تجربه صنعتی، پروتکل اطلس با موفقیت محصولات تبلیغاتی جدیدی از جمله Atlas SmartVoting و Atlas Smartdrop را تولید می کند.

پروتکل اطلس برای ادغام بسته توسعه نرم افزاری تبلیغات تعاملی بر روی زنجیره ای با بسیاری از شرکا همکاری می کند و اتحاد ترافیک تبلیغات تعاملی بلاک چین را ترویج می کند. در آینده، پروژه های اکولوژیکی متنوع تری به منظور ایجاد سناریوهای تبلیغاتی تعاملی و ایجاد اتحاد ترافیک تبلیغات تعاملی بلاک چین به این اتحادیه می پیوندند.

سازندگان اطلس پروتکل چه کسانی هستند؟

اطلس پروتکل در سال 2018 توسط دوران لیو و چنگ لی تاسیس شد.

لیو قبلاً رئیس آزمایشگاه های نبولاس بود. وی همچنین مهندس ارشد نرم افزار سابق گوگل بود که چندین پروژه اپلیکیشن یادگیری ماشین را در گوگل پلی و کلاود فایربیس رهبری می کرد. همچنین به عنوان مهندس ارشد نرم افزار سابق در FreeWheel ، تولید اولین محصول تبلیغات ویدیویی موبایل را بر عهده داشت. لیو مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه علم و صنعت هواژونگ دریافت کرد.

لی مهندس ارشد نرم افزار سابق در گوگل نیویورک بود و بر روی توسعه گوگل پلی همکاری کرده است. وی مدیر سابق مهندسی FreeWheel با بیش از 7 سال تجربه در ساخت سیستم تبلیغاتی برای اینترنت، رهبری تیم های مهندسی در پکن و نیویورک است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر از دانشگاه پکن با گرایش امنیت اطلاعات است.

چه تعداد سکه اطلس پروتکل (ATP) در گردش هستند؟

اطلس پروتکل دارای حداکثر عرضه 10 میلیارد سکه است که در حال حاضر 2,576,066,703 سکه در گردش هستند.
بر اساس وایت پیپر پروژه، از حداکثر عرضه 30 درصد به موسسه اطلس، 20 درصد به تیم، 30 درصد به توسعه اکوسیستم، 10 درصد به جامعه، و 10 درصد دیگر به آزمایشگاه های نبولاس تعلق می گیرد.

از کجا می توان ATP خرید؟

صرافی های برتر برای معاملات اطلس پروتکل شامل هوبی گلوبال، ال بانک، و هوبی کره هستند.

منابع: Coinmarketcap.com ،Coingecko.com، وایت پیپر اطلس پروتکل

کد خبر: 1400020106MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال درِپ (DREP)

آشنایی با ارز دیجیتال نانو (NANO)

آشنایی با ارز دیجیتال نییر پروتکل (NEAR)

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV)

آشنایی با ارز دیجیتال توکن بیسیک اتنشن (BAT)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته