چهارشنبه 29 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال وو ترید (WOO)

وو ترید یک زیرساخت معاملات لایه یک با نقدینگی عمیق، و رابط کاربری گرافیکی معاملات است، و امکان ادغام در هر صرافی، میز معاملاتی، کیف پول، اپلیکیشن غیرمتمرکز یا سایر پلتفرم های مربوط به تجارت، وجود دارد. وو ترید می تواند از بخشی از هزینه های معامله گران بزرگ سازمانی و بازارگردان ها با حجم بالا استفاده کند و به تریدرهای خرد و مشتریان تجارت به تجارت (بنگاه به بنگاه)، معاملات با عمق بالا و کارمزد صفر ارائه دهد. در این مطلب بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی سکه WOO می پردازیم.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن

ارز WOO توکن بومی است که برای موارد زیر استفاده می شود:

  • WOO را می توان برای دستیابی به ویژگی های خاص و معاملات بدون کارمزد سهم گذاری کرد
  • به عنوان وثیقه در وو ترید برای معاملات اسپات/آتی استفاده می شود.
  • توسط مشتریان تجارت به تجارت جمع آوری می شود تا برای وضعیت نود درخواست دهند
  • در چارچوب حاکمیت برای به دست آوردن امتیاز رای گیری استفاده می شود

چند سکه WOO در گردش وجود دارد؟

وو ترید شبکه اصلی خود را در تاریخ 30 اکتبر 2020 با 3 میلیارد توکن WOO در پیدایش راه اندازی کرد. 20 درصد توکن ها در فروش خصوصی و طی دوره بین شش ماه تا دو سال فروخته شد. 20 درصد برای تیم اختصاص داده شده است و دوره واگذاری آن بین شش ماه تا چهار سال است. 5 درصد برای مشاوران اختصاص داده شده است که در یک دوره بیش از 4 سال به آن ها اختصاص داده شده است. 50 درصد از عرضه برای جوایز اکوسیستم رزرو شده است.

چه کسانی بنیانگذار وو ترید هستند؟

وو ترید توسط Kronos Research ، یک شرکت پیشرو در معاملات الگوریتمی و مسئول روزانه بین 1 تا 2 میلیارد دلار حجم معاملات، سرپرستی شد.
جک تان و مارک پیمنتال، یک تیم دو نفره را در سال 2018 به یک تیم با بیش از 60 کارمند در 3 شهر تبدیل کردند. جک از 14 سالگی معاملات سهام را آغاز کرد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کارنگی ملون بیش از یک دهه در BNP Paribas و دویچه بانک کار کرده است.
مارک یکی از پیشگامان فناوری های غیرمتمرکز است، در حالی که اولین وایت پیپر را در یک صرافی غیرمتمرکز مشتقات در اوایل سال 2017 نوشت که در آن کاربران می توانند هرگونه قرارداد برای معاملات را آزادانه لیست کنند. مارک پس از اتمام دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در رشته مهندسی کامپیوتر در کارنگی ملون، کار خود را در واحد معاملات فرکانس بالا در گروه سرمایه گذاری سیتادل در سال 2006 آغاز کرد، که در سال 2007، 892 میلیون دلار و در سال 2008، 1.15 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.
مدیر ارشد فناوری ترنس وو بیش از 15 سال تجربه توسعه سیستم معاملات در شرکت های فناوری را دارد. ترنس مسئول ساخت زیرساخت سیستم بازارساز و معاملات مشتقات سهام اچ اس بی سی بود. ترنس فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و فناوری هونگ کونگ در رشته مهندسی کامپیوتر است.

وو ترید (WOO) را از کجا بخریم؟

WOO برای معامله در تعداد زیادی از صرافی های شریک، از جمله هوبی گلوبال، ام ایکس سی، هو داتکام، گیت آیو، بیت مارت، بیلکسی، یونی سواپ و دودو در دسترس است.
البته توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400022812MGMCMH

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته