جمعه 31 فروردین 1403

احتمال اضافه شدن رمزارز به شبکه پرداخت «ویزا»

در حالی که غول خدمات مالی پیش تر با کیف پول های رمزارزی مشارکت داشته، گام بعدی رمزارز را در جایگاه برابری با 160 ارز فیات بر وری شبکه ویزا قرار می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دکریپت، هیولای خدمات مالی جهانی «ویزا» قبل از این به وسیله مشارکت با کیف پول ها و پلتفرم ها دستش را بر روی حیطه رمزارز گذاشته بود. شرکت های دارایی دیجیتال «بلاک فای»، «فولد»، و Crypto.com پیش تر محصولا خود با برند ویزا را عرضه کرده اند. با این حال مدیر عامل «آلفرد کلی» توصیه می کند که  ارز های دیجیتال در آینده مستقیما در شبکه ویزا جریان داشته باشند.

در جلسه محاسبه درآمد ویزا مربوط به یک چهارم اول سال میلادی جاری، آقای کلی چند دقیقه از توضیحات مقدماتی خود را به رمز ارز و فرصتی که در این حیطه می بیند اختصاص داد. او به تشریح اقدام ویزا برای بودن به عنوان بزرگترین برند خدمات مالی از طریق مشارکت با 35 پلتفرم و کیف پول پرداخت.

به گفته وی: «در این حیطه، راه هایی را می بینیم که می توانیم ارزش متمایزی به اکوسیستم اضافه کنیم. ما معتقدیم که به طور خاص در موقعیتی قرار گرفتیم تا ارز های دیجیتال را امن تر، مفیدتر و کاربردی تر از قبل برای پرداخت ها کنیم، از طریق شخصیت جهانی خودمان، روش های مشارکتمان و برند معتبرمان.»

کلی معتقد است که صنعت رمزارز به دو بخش تقسیم شده است: «بیت کوین و گونه های مختلف آن که به طور برجسته به عنوان دارایی نگهداری می شوند، و سپس استیبل کوین ها و کوین های بر پایه فیلت مانند ارز های دیجیتال بانک های مرکزی. ویزا معتقد است بهترین مجموعه اقدامات ادامه مشارکت ها و ارائه روش های نقد کردن دارایی مطلوب برای کاربران است.»

به گفته کلی: «این ها نوآوری های پرداخت در حال ظهوری هستند که می توانند برای تجارت جهانی استفاده شوند، مانن هر ارز فیات دیگری.»

وی افزود: «در آینده ارزهای دیجیتال یک روش شناخته شده برای معاملات خواهند بود، دلیلی وجود ندارد که ما این را به شبکه خودمان که از 160 ارز پشتیبانی میکند اضافه نکنیم.»

ویزا پیش تر اعلام کرده بود که نمی خواهد بر روی ارز های دیجیتال تبعیض قائل شود، بلکه می خواهد از کوین ها و عرضه کنندگان حمایت وسیع تری کند. جالب خواهد بود که ببینیم این روش در آینده با افزایش پذیرش استیبل کوین ها و ارز های دیجیتال بانک های مرکزی چه تغییری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته