جمعه 10 فروردین 1403

اطلاعات 330 هزار کاربر صرافی رمزارز هندی فاش شد

یک محقق امنیت سایبری ادعا می کند اطلاعات 330 هزار کاربر رمزارز یکی از صرافی های هندی فاش شده است. البته شرکت مذکور این ادعا را رد می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از مانی کنترل، اطلاعات مالی 330 هزار کاربررمزارز هندی صرافی BuyUCoin در وب تاریک فاش شده است. این اطلاعات توسط گروهی از هکرها به نام «شاینی هانترز» در 20 ژانویه سرقت شده است.

اطلاعات فاش شده شامل مواردی مانند جزئیات حساب های بانکی، آدرس ایمیل، اسنادKYC رمزهایPAN و شماره تماس افراد است. البته این گزارش هنوز به طور مستقل تایید نشده است.

از سوی دیگر صرافی مذکور نیز این هک را رد مکرد و اعلام کرد هک این تعداد کاربر رمزارز هندی صحیح نیست. شرکت از اواسط 2020 میلادی تست های روتین را انجام داده است.

اما راجش خار راجاهاریا محقق امنیت سایبری و کاشف این هک،اعلام کرد شاینی هانترز این عملیات نفوذ را انجام داده اند و در همین راستا اسکرین شات هایی از اطلاعات فاش شده را منتشر کرد.

جالب آنکه این گروه از هکرها قبلا مسئولیت عملیات نشت 6 گیگابایت اطلاعات کاربران رمزارز در هند را برعهده گرفته بودند.

البته صرافی BuyUCoin این اطلاعات را جمع آوری کرد تا خرید رمزارها تسهیل شود.

در هند رمزارزها در معرض خطر بالایی قرار دارند و از آنجا اطلاعات حساس فاش شده را میتوان بری تراکنش با رمزارز به کاربرد، خطرناک به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته