شنبه 1 اردیبهشت 1403

تلاش ایالت کنتاکی آمریکا برای جذب استخراج کنندگان رمزارز

نمایندگان مجلس ایالت کنتاکی آمریکا قانونی را پیشنهاد کرده اند که با در نظر گرفتن سیاست های تشویقی، قصد جلب استخراج کنندگان رمزارز را به این ایالت دارد.

به گزارش سکه نیوز، به نقل از کوین ناونس، دو عضو مجلس نمایندگان ایالت کنتاکی هفته گذشته پیش نویس قانونی را پیشنهاد کردند که براساس آن، اقداماتی برای اعطای خدمات و تعرفه های تشویقی برای استخراج کنندگان رمزارز در نظر گرفته شده است.

در این قانون پیشنهادی، بسته ای از سیاست های تشویقی در نظر گرفته شده که یکی از آن ها معافیت استخراج کنندگان رمزارز از مالیات بر فروش و استعمال در مورد املاک، اماکن و برق مورد استفاده مستقیم برای استخراج است.

بخش دیگری از سیاست های تشویقی مربوط به تخفیف های در نظر گرفته شده برای هزینه مصرف برق است که هدف نهایی آن جلب استخراج کنندگان رمزارز به این ایالت است.

تهیه کنندگان این پیش نویس در مقدمه آن تاکید کرده اند که با توجه به اضافه تولید برق این ایالت که امکان کاستن از قیمت آن نسبت به دیگر ایالت ها را دارد و همچنین زیرساخت های موجود که این امکان را برای این ایالت فراهم می کند، تلاش این قانون تبدیل ایالت کنتاکی به ایالتی پیشرو در صنعت استخراج رمزارز در آمریکا است.

بیشتر بخوانید

ایردراپ (Airdrop)چیست؟

مقدمه در حال حاضر بیش از 9,000 سکه دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ثبت شده است، این بدان معناست که پروژه های جدید...

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در یک مرغداری در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر اعلام کرد که ۲۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در یکی از واحد های مرغداری این شهرستان کشف شده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته