سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آشنایی کامل با پلتفرم کونوس

فناوری بلاکچین تقریباً به همه جنبه های اقتصاد، صنعت و بسیاری از حوزه های دیگر راه یافته است. برخی از کشورها در حال بررسی انتقال بازارهای مبادلاتی و اقتصادی خود از یک سیستم مالی سنتی به سیستم مبتنی بر فناوری بلاکچین هستند. بسیاری از صنایع به منظور تسهیل امور و افزایش کارایی خدمات خود، از فناوری بلاکچین استفاده می کنند. به زودی شاهد تاثیرات فناوری بلاکچین در تمام امور روزمره زندگی خواهیم بود.
همانطور که کاربردهای فناوری بلاکچین رشد می کند و این فناوری توسط کشورهای بیشتری پذیرفته می شود، نیاز به سیستم عامل هایی که در دامنه فناوری بلاکچین خدمات ارائه می دهند نیز افزایش می یابد.
دفتر مرکزی پلتفرم کونوس که در سال 2018 تاسیس شده است، در سوئیس مستقر است و خدمات بسیاری را در حوزه فناوری بلاکچین و ارزهای رمز نگاری شده ارائه می دهد. هدف اصلی این شرکت ایجاد یک جامعه اقتصادی مبتنی بر فناوری بلاکچین است تا اعضای آن بتوانند با کمک این فناوری و از طریق این جامعه مانند شهروندان یک کشور اهداف خود را دنبال کنند. از آنجا که در نهایت، یک شبکه بزرگ از سیستم های غیرمتمرکز ایجاد شده است، تمام قدرت افراد، جوامع و اقتصاد مختلف در یک مکان جمع می شود.


رمزارز یا کریپتوکارنسی چیست؟


بنابراین، مرزها کاهش می یابد و مردم از سراسر جهان و از هر کشوری قادر به انجام امور مالی و ایجاد ثروت و ارزش خواهند بود. همه اینها به دلیل اجتماع بزرگ و ارتباطات، امکانات و ابزارهایی که در آنها فراهم شده است امکان پذیر است. این سیستم مالی و جامعه ایجاد شده، که بستر اصلی آن بلاکچین است، می تواند تغییرات اساسی را در بسیاری از جوامع بشری ایجاد کند.
با ارائه طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده، رمزارزهای پایدار و خدمات مالی آنلاین ، پلتفرم کونوس تجارت و سرمایه گذاری امن تری را در بازار دیجیتال فراهم می کند.
این پلتفرم علاوه بر ارزهای رمز نگاری شده و رمزارزهای پایدار بر پایه بلاکچین، خدمات مختلف دیگری نیز از جمله صرافی غیرمتمرکز کونوس (Decentralized Exchange ) (Counos DEX) ،کونوس اسکرو (Counos Escrow) ، درگاه پرداخت کونوس (Payment Gateway) ،کیف پول وب کونوس و کیف پول موبایل کونوس (Mobile Wallet) را ارائه می دهد.
علاوه بر این، پلتفرم کونوس قصد دارد ابزارهای مختلفی را ایجاد کند تا بتواند یک سیستم اقتصادی امن تر و بزرگتر ایجاد کند. ابزارهایی مانند سیستم انتخابات، سیستم صدور گواهی و موارد دیگر. این ویژگی ها ارزش و ثروت بیشتری نیز در زنجیره ایجاد می کنند.
همچنین، تمام این ویژگی ها با استفاده از سکه های ارائه شده توسط کونوس انجام می شوند که ارزش آنها را بسیار بیشتر می کند.

در ابتدا بیایید با هم نگاهی به رمزارزهای کونوس پلتفرم بیندازیم:

سکه ها

سکه های کونوس دارایی های واقعی هستند که امکان سرمایه گذاری و استفاده های روزمره از جمله استفاده به عنوان پول رایج فعلی را فراهم می کنند. این رمزارزها جز قابل اعتمادترین و ایمن ترین رمزارزها هستند. این پلتفرم اطمینان می دهد که کارایی رمزارزهای کونوس با ثبات و کاملا ایمن باقی بماند. بیایید با جزییات بیشتر آنها را بررسی کنیم.

پلتفرم کونوسکونوس کوین

Counos Coin (CCA) یک ارز رمزنگاری شده است که در یک شبکه کاملاً مستقل فعالیت می کند. هدف Counos Coin ارائه بالاترین استانداردها از دیدگاه فنی و امنیت برای معاملات مالی و پرداخت ها در سراسر جهان است و همانطور که قبلا ذکر شد، از آنجا که هدف این پلتفرم ایجاد یک جامعه مالی گسترده است، از کونوس کوین به عنوان یکی از ارزهای آن استفاده خواهد شد. علاوه بر این، این سکه برای خدماتی که در این زنجیره ارائه می شود استفاده خواهد شد. این سکه ارزی است که می تواند برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار گیرد و می تواند به عنوان یک بانک غیرمتمرکز عمل کند. می توانید آن را خریداری کرده و مانند حساب بانکی در حساب خود نگه داری کنید. سپس می توانید آن را منتقل کنید، مبادله کنید و کالاها و خدمات دیگری را با آن خریداری کنید. ارزش این رمزارز بسیار بیشتر از بانک ها و ارزهای معمولی است، زیرا کونوس کوین یک دارایی غیرمتمرکز است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به CoinMarketCap مراجعه کنید.

کونوس ایکسکونوس ایکس

کونوس ایکس یکی از بهترین رمزارزهای کونوس پلتفرم می باشد تا اطمینان کسب شود که آخرین رویه ها در رابطه با تسهیل پرداخت های آنلاین مدنظر قرار گرفته شده اند. این رمزارز نهایت ایمنی را در رابطه با حریم شخصی شما در پرداخت های آنلاین به همراه دارد و آخرین استانداردهای امنیتی در آن رعایت شده اند. همانند کونوس کوین، به این دلیل که بر اساس استانداردهای لایت کوین توسعه داده شده است، متد تایید این رمزارز نیز اثبات کار است.
سرعت تراکنش این رمزارز ۲.۵ دقیقه می باشد که با در نظر گرفتن میزان امنیت آن می توان دید که سرعت بسیار خارق العاده ای می باشد. در یک روز می توان حداکثر ۲۵ کونوس ایکس استخراج کرد و اولین بلوک ایجاد شده به میزان ۰.۰۳۵ رمزارز پاداش به همراه دارد. کاربران می توانند این رمزارز را با دیگر رمزارزها یا با پول فیات، هر زمان که بخواهند، تبادل کنند و نرخ بازار در هر تراکنش نشان داده می شود.

پلتفرم کونوس

از دیگر مزایای Counos X (CCXX) این است که اگر این سکه را بیش از یک سال در کیف پول staking wallet خود نگه دارید، 5٪ سود استیکینگ دریافت خواهید کرد. اگر Counos X را بیش از 6 ماه نگه دارید ، سکه های شما 2٪ افزایش می یابد.
علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد ، Counos X اولین سکه بانک پذیر است. پلتفرم کونوس اولین شرکتی است که سکه ای را ایجاد می کند که می تواند مستقیماً با بانک محلی شما خریداری شود. در هر کجای دنیا که باشید، می توانید کونوس ایکس را از طریق بانک یا مستقیماً با کارگزار خود با استفاده از شماره ISIN سوئیس ISIN number خریداری کنید.
اما شاید یکی از مهیج ترین و مهمترین نکات در مورد Counos X به روزرسانی آینده در نقشه راه آن باشد. قرار است برخی از ویژگی ها و تغییرات به کونوس ایکس و شبکه بلاکچین آن اضافه شود که ارزش این سکه را بیش از پیش خواهد کرد.
هنگامی که آخرین به روزرسانی نقشه راه Counos X به طور کامل ارائه شود، این ویژگی ها به این سکه اضافه می شوند:

  1.  لایه کونوس (Counos Layer)
    این پروتکل بر روی شبکه بلاکچین کونوس ایکس افزوده خواهد شد و بر اساس این پروتکل، شبکه بلاکچین کونوس ایکس قادر خواهد بود تا دارایی های دیجیتالی مانند توکن ایجاد کند. کد منبع Counos Layer از کد منبع Omni Layer فورک گرفته شده است. Counos Layer را می توان بر روی شبکه بلاکچین رمزارزها اضافه کرد تا قابلیت تولید دیگر دارایی های دیجیتال مانند توکن به شبکه داده شود.
  2. سیستم صدور مدرک
    با کمک این سیستم می توان از شبکه بلاکچین کونوس ایکس بهره برد تا انواع و اقسام مدارک را صادر کرد، مدارکی از جمله مدارک دانشگاهی، مدارک گمرکی، مدارک حمل و نقل، مدارک مربوط به احراز هویت، و غیره. شبکه بلاکچین کونوس ایکس یک دفتر ثبت عمومی غیرمتمرکز در اختیار می گذارد که ذخیره سازی انواع مدارک را به شکلی امن، مستقل، و غیرقابل تغییر ممکن می سازد.
  3. سیستم انتخابات
    این ویژگی برگزاری انتخابات و مکانیزم رای گیری را بر اساس شبکه بلاکچین کونوس ایکس ممکن می سازد. شبکه بلاکچین CCXX برگزاری انتخابات را به قابل اطمینان ترین و آشکارترین شکل ممکن عملی می سازد. روش عملکرد این سیستم بر این اساس است که هر تراکنش کونوس ایکس با یک رای توسط هر رای دهنده تطابق پیدا کند. به عنوان مثال هر رای با انجام تراکنش 0.005 سکه کونوس ایکس می تواند به انجام رسد. بنابراین، با توجه تعداد واجدین شرایط رای دهی یک منبعی از سکه کونوس ایکس ایجاد می شود و از این رو، هیچ اطلاعاتی را نمی توان اضافه یا حذف کرد.
  4. سیستم کپی رایت
    با کمک این سیستم، شبکه بلاکچین کونوس ایکس برای ثبت انواع و اقسام کپی رایت ها به کار برده خواهد شد. می توان از این سیستم برای ثبت انواع حق اختراع، مالکیت معنوی، حق کپی رایت موزیک و انواع دیگر کپی رایت ها استفاده کرد. برای ثبت کپی رایت، این اطلاعات در یک تراکنش در شبکه بلاکچین کونوس ایکس ثبت می شود. هر تراکنشِ ثبت شده دارای اطلاعات و آی دی مشخص است، از جمله زمان دقیق ثبت. بدین جهت هنگامی که شخص حق کپی رایت خود را با کمک کونوس ایکس ثبت می کند، بر آن اساس مدرکی دریافت کرده که اطلاعات کاملا دقیق زمان ثبت کپی رایت را به شکلی غیرقابل تغییر دریافت می کند.
  5. امور مالی غیرمتمرکز
    این سیستم در حقیقت یک سیستم بانکداری مدرن غیرمتمرکز میباشد که به عنوان مثال برای وام دهی می توان از آن بهره برد. بر اساس این سیستم DeFi، افرادی که قصد دارند سرمایه خود را به شکل وام واگذار کنند یا در پروژه های مختلف سرمایه گذاری انجام دهند، می توانند دارایی های خود را در یک والت در استخر کریپتو (Crypto Pool) جمع آوری کنند. از سوی دیگر، افرادی که به دنبال وام و یا جذب سرمایه برای پروژه های خود هستند می توانند در این سیستم درخواست خود را ثبت کنند. تمام این فرایندها بر اساس سیستم CCXX DeFi میباشند.

کونوس اچ (CCH)

این سکه در یک شبکه بلاکچین کاملاً مستقل فعالیت می کند. Counos H بر اساس الگوریتم SHA-256 طراحی شده است. تعداد کل سکه های قابل ارائه در شبکه 18،888،888 است.
این سکه و شبکه بلاکچین آن به منظور استفاده در راه اندازی بازار سهام و بستر معاملات طراحی شده اند. در واقع از کونوس H برای ایجاد رمزهای جدید استفاده خواهد شد. این توکن ها، توکن های سودمند (Utility token)خواهند بود.
این توکن های سودمند مبتنی بر کالاها هستند، اگرچه توسط آنها پشتیبانی نمی شوند. این بدان معنی است که قیمت این توکن ها بسته به کالا متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، برنج، گندم، طلا، نقره، ذغال سنگ و غیره. انواع کالا اساساً، هر کالای اقتصادی است که دارای قابلیت انعطاف پذیری نسبتاً قابل توجهی باشد.

کونوس بیت (CBit)

کونوس بیت رمزارزی است که از بلاکچین بیت کوین فورک شده است و ادامه ای از زنجیره بیتکوین می باشد. کونوس بیت الگوریتم SHA-256 را پیاده سازی می کند و اینکه این زنجیره در ادامه بلاکچین بیتکوین است به این معنی است که تمام افرادی که در لحظه هاردفورک، بیت کوین دارند، تعداد دقیق مساوی سکه (سکه های Counos Bit) را خواهند داشت.
این رمزارز به دلیل ویژگی هایی که در آن در نظر گرفته شده است، یکی از بهترین رمزارزهای موجود در حوزه ارزهای دیجیتال خواهد بود. مهمترین ویژگی این رمزارز که آن را به ارزی برای مردم تبدیل می کند، قابلیت استخراج آن به وسیله کامپیوتر های خانگی است. این بدان معنی است که افرادی که تا کنون در آرزوی استخراج رمزارزهای ارزشمند بوده اند، می توانند از این فرصت استفاده کنند و به وسیله کامپیوترهای خود، استخراج این رمزارز ارزشمند را آغاز کنند.
ویژگی دیگر آن مقیاس پذیری و سرعت بالای انجام تراکنش و ایجاد بلوک در آن است که باعث می شود استفاده از این رمزارز به عنوان پول رایج و به منظور استفاده های روزمره انتخاب بسیار مناسبی باشد. سرعت ایجاد بلوک در این رمزارز ۲۰ برابر سرعت بیتکوین است.
علاوه بر این در این شبکه یک سیستم پیام رسان به صورت عمومی و خصوصی در نظر گرفته شده است که می تواند به عنوان زیرساخت مهمی برای نسل جدید شبکه های اجتماعی توزیع شده و غیر متمرکز محسوب شود و تحولات و پیشرفت های مهمی را در خصوص شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

کونوس یو

کونوس یو هم یک نوع استیبل کوین است که بر اساس سورس کد لایت کوین می باشد. این رمزارز کونوس برای تراکنش های داخل ایالات متحده آمریکا ایجاد و استخراج شده است. با این حال این استیبل کوین دلار آمریکا را ساپورت می کند و هر واحد از آن معادل ۱۰۰ دلار آمریکا خواهد بود. بنابراین می توان این استیبل کوین را برای پرداخت های جهانی و همچنین در درگاه های پرداخت کونوس به کار برد.
این سکه بر اساس الگوریتم SCRYPT ساخته شده و در یک شبکه کاملاً مستقل فعالیت می کند. تمام 21 میلیون واحد از این ارز نگاری شده قبلاً استخراج شده و برای عرضه عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. اثبات عملکرد کونوس یو (Counos U) بر اساس تکنولوژی اثبات کار (POW) است. این نوع ارز رمزنگاری شده به عنوان راه حل پرداخت معاملات و تسویه حساب های رایج در ایالات متحده آمریکا معرفی شده است. علاوه بر این، ارز رمزنگاری شده در درگاه (Gateway) پرداخت کونوس پذیرفته شده است و همچنین می تواند برای انجام معاملات و تسویه حساب ها در سطح جهانی مورد استفاده قرار گیرد.
ارزش کونوس یو ۱۰۰ دلار است. برای اطمینان از این امر، ۴ معتمد برای این رمزارز در نظر گرفته شده اند. این 4 معتمد، یک بانک سوئیسی و هفت وکیل دیگر هستند بنابراین هنگامی که کونوس یو خریداری می شود، 100 دلار توسط متولیان سرمایه گذاری که قبلاً ذکر شد، در شرکت سرمایه گذاری واریز می شود. این فرآیند قیمت این رمزارز را پایدار نگه می دارد.

پلتفرم کونوس

در ادامه بررسی می کنیم که کونوس در زمینه خدمات مالی چه خدماتی برای عرضه ارایه کرده است:

کونوس اسکرو

دلیل اصلی روی آوردن تعداد بسیار زیادی از افراد به این پلتفرم در واقع خدمات کونوس اسکرو می باشد. به این دلیل که تراکنش های رمزارزی غیرقابل برگشت می باشند، ریسک دزدی و کلاهبرداری همواره وجود دارد. اما با کونوس اسکرو دیگر خبری از این موارد نخواهد بود چرا که پرداخت ها و تراکنش ها تا رضایت کامل هر دو طرف حاضر در قرارداد کامل نخواهد شد.

کونوس اسکرو

کونوس اسکرو دارای مجوز شماره FVT000181 است که به آن اجازه می دهد خدمات کیف پول ارز مجازی و خدمات تبادل رمزارزها و پول فیات را ارائه دهد.
بنابراین اگر کسی بخواهد دارایی های مالی را انتقال دهد و یا پرداخت های جهانی انجام دهد، می تواند سرمایه خود را در کونوس اسکرو نگهداری کرده و تنها زمانیکه رضایت کامل آنها کسب شد آن را انتقال دهد. کونوس پلتفرم در این میان نقش طرف سوم و میانجی را به خوبی به انجام می رساند و خریداران و فروشندگان را به طور کامل از دریافت سهم خود از قرارداد راضی می کند. در پرداخت های کونوس اسکرو می توان از تمام ارزهای کونوس استفاده کرد.
زمانی را در نظر بگیرید که کاربران می خواهند کالاها یا خدمات خود را بفروشند، اما پیش از کسب اطمینان از قطعیت دریافت پول در ارائه کالا مردد هستند و یا از طرف دیگر هنگامی که کاربران می خواهند کالا یا خدماتی را خریداری کنند و قبل از انجام کار در پرداخت خود مردد هستند و به دریافت کالا از طرف معامله شک دارند. در این دو حالت کونوس اسکرو وارد عمل می شود و با استفاده از امکانات ویژه خود، اطمینان از انجام درست معامله را برای کاربران به ارمغان می آورد.
کونوس اسکرو کمک بسیار مهم و بخش بزرگی از این اطمینان را از نمایندگان خود به دست می آورد.
نمایندگان کونوس اسکرو وظیفه نظارت و مشاهده دقیق انجام قراردادها را بر عهده دارند. این نمایندگان از بنگاه های حقوقی و وکلا تشکیل شده اند. نمایندگان به عنوان شخصیت حقوقی و بی طرف، بین طرفین معامله عمل می کنند و در فرایند معامله بی طرفی و عدالت را بدور از ملاحظات شخصی رعایت می کنند.
علاوه بر این حصول اطمینان از اینکه تمامی تعهدات قید شده در متن قرارداد انجام می شود نیز بر عهده نمایندگان است.
ناظران برای اطمینان از درستی معامله، از طرفین قرارداد درخواست گواهی های معتبر می کنند و مدارک لازم را در حین انجام معامله جمع آوری و بررسی می کنند.

سیستم استیکینگ

کاربران کونوس پلتفرم که کونوس يو یا کونوس ایکس خود را با توجه به شرایط استیکینگ بر اساس دوره ی انتخابی خود سپرده گذاری می کنند سود دریافت خواهند کرد.
برای سپرده گذاری کوین ها و دریافت پاداش کاربران باید بین دوره هایی از ۳ ماه تا یک ساله یک دوره را انتخاب کرده و سکه ها را در کیف پول های الکترونیک خاصی که برای آنها فراهم خواهد شد و تنها آنها به آن دسترسی خواهند داشت نگهداری کنند، به این صورت که تنها خود کاربر کلید شخصی این وب والت را در اختیار خواهد داشت.

درگاه پرداخت کونوس (اینجا)

درگاه های پرداخت نیازی ضروری برای کسب و کارهای آنلاین هستند. اگر تراکنش های های سایت ها کند باشند و مدت ها طول بکشد تا تراکنش ها کامل شوند در آن صورت کاربران دوباره به اصلاح تصمیمات و روش های مورد استفاده خود فکر خواهند کرد. درگاه پرداخت کونوس اثبات کرده که روشی سریع، ایمن و قابل اعتماد برای کسب و کارها است تا پرداخت های آنلاین خود را دریافت کنند. مشاغل تجارت الکترونیکی می توانند با استفاده از درگاه پرداخت کونوس رمزارزها را به عنوان پرداختی برای کالاها و خدمات خود بپذیرند. درگاه پرداخت کونوس مانند سایر سیستم های پرداخت کار می کند، به خریداران امکان می دهد هنگام خرید آنلاین، دروازه پرداخت مورد نظر خود را برای انجام عملیات پرداخت انتخاب کنند.
مشاغل آنلاین و مشتریان می توانند با استفاده از درگاه پرداخت کونوس نوع رمز ارزی را که می خواهند از آن استفاده کنند، انتخاب کنند. این درگاه به مشتریان امکان انتخاب انواع ارزهای رمزنگاری شده و پایدار را می دهد.
کاربران نیز لازم نیست نگران داده های خود باشند، زیرا هیچ اطلاعاتی از کیف پول توسط شرکت ذخیره نمی شود و همچنین اطلاعات نیز به سایت شخص ثالثی هدایت نمی شوند. پس از تأیید معاملات، فروشندگان همچنین قادر به تسویه حساب و ارسال رسید نیز خواهند بود.
نرخ معادل هزینه ها در درگاه پرداخت کونوس به سرعت حساب می شود و مشخص می شود که چه تعداد سکه مورد نیاز است تا تراکنش کامل شود. همچنین گزینه ی QR کد نیز فعال می باشد تا در هنگام وارد کردن آدرس اشتباهی صورت نگیرد.

درگاه پرداخت کونوس

صرافی کونوس

دو نوع صرافی برای کاربران وجود دارند تا تبادلات خود را انجام دهند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

1. صرافی متمرکز
این صرافی به عنوان ایمن ترین صرافی رمزارز در دنیا به شمار می آید. تمام ویژگی های این صرافی برای کاربران کاربردی و مفید خواهد بود. مهمترین ویژگی این است که رابط کاربری بسیار برای کاربران راحت است. اکثر کاربران قادر خواهند بود نیازهای خود را از طریق صرافی متمرکز کونوس برطرف کنند.

صرافی متمرکز کونوس

2.  صرافی غیر متمرکز (کونوس دکس)

کونوس دکس یک صرافی غیرمتمرکز می‌باشد که در کشور استونی به ثبت رسیده و در تاریخ ۱/۱۰/۲۰۱۹ آغاز به کار کرد.
کونوس دکس توسط شرکت Counos OÜ مدیریت و اداره می شود که به طور قانونی به ثبت رسیده و مجوز فعالیت در اتحادیه اروپا را دارا می باشد.
این پلتفرم به این جهت طراحی شد تا کاربران را قادر سازد تبادلات نظیر به نظیر و اجتماع محور غیرمتمرکز خود را در محیطی ایمن به انجام رسانند.
خدمات ارائه شده توسط این صرافی در بسیاری از کشورهای دنیا قابل دسترس هستند. کاربران نه تنها قادر هستند که انواع رمزارزها را تبادل کنند، بلکه می توانند از پول فیات (پول رایج و رسمی کشورها) برای خرید و فروش رمزارزها بهره ببرند.
کونوس دکس دارای مجوزهای FRK000735 و FVR000842 می باشد که به ترتیب این شرکت را قادر می‌سازند که خدمات کیف پول رمزارزی و همچنین خدمات تبادل رمزارز و پول فیات ارائه دهد.
کاربران برای تبادل رمزارز با رمزارز نیازی به ارائه اطلاعات شخصی در کونوس دکس ندارند، اما برای تبدیل رمزارز به پول فیات باید احراز هویت مشتری (KYC) را انجام دهند تا علاوه بر تأمین امنیت خود از هرگونه تقلب و کلاهبرداری به طور کامل جلوگیری شود.
با استفاده از فناوری بلاکچین و رمزارزها، هم اشخاص و هم کسب و کارها می توانند با خیال راحت و بدون ریسک کلاهبرداری بدل به صرافی خود شده و برای تبادل مالی به هیچ عنوان وابسته به میانجی نباشند.
کونوس دکس ( Counos Decentralized Exchange ) به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز به هیچ عنوان دارایی های کاربران را نگه نمی دارد، در عوض تبادلات کاربران را با کمک یک سرویس اسکرو و فناوری مولتی سیگ والت (کیف پول چند امضا) که دسترسی را محدود به تنها دو نفر دارای کلید شخصی می کند به انجام می رساند.
کونوس دکس با استفاده از Counos SSO (سیستم Single Sign On) امنیت تمامی تبادلات را در سراسر دنیا از طریق احراز هویت دو عاملی تضمین می نماید.
در این پلتفرم کاربران قادر هستند رمزارزهایی همچون کونوس کوین (CCA)، کونوس ایکس (CCXX)، کونوس ای، کونوس یو، بیت کوین، لایت کوین، و بسیاری دیگر از رمزارزها را به تبادل بگذارند.

صرافی کونوس دکس

برخی از سکه ها در دکس اخیرا پیشرفتی را تجربه کرده اند که شامل محدودیت تبادل و دریافت درخواست های تقلبی می شوند. کونوس پلتفرم بر این گونه مشکلات غلبه کرده است. به علاوه می توانید ویژگی های زیر را در صرافی نامتمرکز ما پیدا کنید.

مزایای استفاده از کونوس دکس:
1. امکان تبدیل پول‌های فیات به رمزارزها
در بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز امکان تبادل رمزارزها با پول‌های فیات و یا خرید رمزارزها به وسیله آنها وجود ندارد. این موضوع مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند چرا که بسیاری از کاربران خواهان خرید رمزارزها به طور مستقیم از طریق ارزهای معتبری همچون دلار آمریکا یا یورو هستند. صرافی غیرمتمرکز کونوس امکان تبدیل رمزارزها به پول فیات و یا برعکس آنرا برای کاربران مهیا کرده است.

2. پشتیبانی از رمزارزهای معتبر بازار
صرافی غیرمتمرکز کونوس از بسیاری از رمزارزهای معتبر بازار پشتیبانی می‌کند. رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم، کونوس کوین و بسیاری دیگر از رمزارزها امکان تبادل در صرافی غیرمتمرکز کونوس را دارند.

3. عدم محدودیت حجم و تعداد معاملات
در صرافی غیرمتمرکز کونوس کاربران می‌توانند به هر تعداد که مایلند پیشنهاد فروش ایجاد کنند. همچنین امکان خرید رمزارزها بدون هرگونه محدودیتی امکان پذیر است.

4. جلوگیری از ایجاد پیشنهادهای فروش جعلی
یکی از بزرگ‌ ترین انتقادات در صرافی‌های غیرمتمرکز وجود پیشنهادهای جعلی و غیر قابل اعتماد فروش بوده است. کونوس برای جلوگیری از ایجاد درخواست‌های فروش جعلی، الگوریتم پرداخت بیعانه را ایجاد کرده است. با این الگوریتم کاربرانی که یک پیشنهاد جدید فروش را ایجاد می‌کنند باید ۳ درصد از کل میزان درخواست تبادل رمزارز خود را به عنوان بیعانه در والت اشتراکی امن قرار دهند. این موضوع امکان ایجاد پیشنهادات فروش جعلی را کاملا از بین خواهد برد.
۵. استفاده از سرویس اسکرو
سیستم کونوس اسکرو برای رفع دسترسی یک جانبه به دارایی ها از فناوری کیف پول چند امضا بهره می برد. کیف پول چند امضا برای اجازه دسترسی به دارایی ها نیازمند سه کلید شخصی متفاوت می باشد که به ترتیب خریدار، فروشنده، و نماینده معتمد اسکرو هر کدام یک کلید در اختیار دارند.
سیستم اسکروی رمزارزی به خصوص زمانی اهمیت پیدا می کند که بحث پول بسیار زیادی مطرح باشد، چرا که در این نوع تبادلات همواره فروشنده ها در پی این هستند که اطمینان کسب کنند پیش از ارسال محصول پرداخت صورت می پذیرد و خریداران همواره تردید دارند که پیش از اطمینان از دریافت محصول پرداخت را انجام دهند. سیستم اسکرو این مسئله را با از میان برداشتن ریسک کلاهبرداری و اطمینان دهی به دو طرف تراکنش به طور کامل برطرف می سازد.
کونوس اسکرو در زمینه معاملات با حجم بالا، تبادلات رمزارز با رمزارز، بازار فرابورس (OTC) بیت کوین، املاک، و هر نوع دیگری از تراکنش ها خدمات ارائه می دهد.
نماینده های اسکرو که وظیفه شان نظارت بر قراردادها و اطمینان از کامل شدن آنها می باشد افراد و وکلایی از دفاتر حقوقی مانند دفاتر حقوقی ثبت شده در اتحادیه اروپا، دفتر حقوقی Gh Legal S.R.O، و سدریک اشمیت وکیل رسمی دادگستری در سوئیس هستند.

استفاده از سرویس اسکرو

استخر استخراج کونوس

استخر استخراج در اصل مجموعه ای از استخراج کنندگان است که منابع و قدرت محاسبات خود را برای استخراج ارز رمزنگاری شده جمع کرده اند. هرچه سختی(difficulty) استخراج ارز رمزنگاری شده افزایش یابد، استخراج آن دشوار و دشوارتر می شود، زیرا این فرآیند به قدرت محاسباتی بیشتری نیاز دارد. که خود به انرژی ، برق و در نهایت هزینه بیشتری نیاز دارد. این کار اغلب برای یک ماینر انفرادی بسیار گران است. به همین دلیل ، معدن کاران گروه هایی را تشکیل می دهند تا هزینه های استخراج را کاهش دهند.
استخر استخراج Counos اجتماعی از ماینرها را نشان می دهد که برای شرکت در روند استخراج تعدادی ارز رمزنگاری شده دور هم جمع شده اند. استخر استخراج Counos از این سکه ها پشتیبانی می کند: Counos Coin (CCA)؛ Counos X (CCXX) ؛ و بیت کوین (BTC).

کیف پول های کونوسکیف پول های کونوس (اینجا)

کونوس تعدادی از خدمات کیف پول الکترونیک را توسعه داده است که به کمک آنها مشتریان می توانند سکه ها را برای استیکینگ یا تبادل ذخیره کنند. این شرکت یک کیف پول مخصوص مرورگر وب، یک کیف پول اصلی و همچنین امکان ایجاد کیف پول های کاغذی را دارا می باشد. کاربرانی که می خواهند در هر کجا به کیف پول خود دسترسی داشته باشند می توانند از کیف پول موبایلی کونوس استفاده کنند که برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس ارائه شده است.

1. Counos Mobile Wallet

  1. اندروید
  2. آی او اس

برای دانلود بر روی هر کدام از سیستم عامل های مد نظر کلیک کنید

  1. Counos Core Wallet
  2. Paper Wallet

به همین دلیل است که کاربران کونوس پلتفرم را ترجیح می دهند، چرا که برای آنان یک راه حل همه جانبه به همراه دارد.

قرعه کشی های پلتفرم کونوس

مجموعه توسعه دهندگان پلتفرم کونوس به منظور تسریع هرچه بیشتر در توسعه و گسترش جامعه کاربران رمزارز کونوس، یک قرعه‌کشی ۱۰ هزار دلاری (هر شش ماه) و پس از آن هر سه سال یک بار یک قرعه‌کشی ۱۰۰ هزار دلاری برگزار خواهند کرد.

نتیجه گیری

کونوس یک پلتفرم رمزارزی جامع می باشد که هم کاربران معمولی و هم کسب و کارها را قادر می سازد تا با استفاده از تبادل رمزارزها، تلفیق پرداخت، و فرایند استیکینگ سرمایه گذاری و کسب درآمد کنند. صرافی کونوس کاربران را در هر کجای دنیا قادر می سازد تا از هر بانکی استیبل کوین یا رمزارزهای ایمن را خریداری کنند.
امکانات متعدد ارایه شده در این پلتفرم، راه را برای پیشرفت های روزافزون رمزارزها و افزایش ارزش آن ها باز می کند. این پلتفرم یک مجموعه کامل و جامع از تمامی امکاناتی است که می توان با استفاده از فناوری بلاکچین ارایه داد. نقشه راه رمزارز ها و امکانات این پلتفرم نشان دهنده ذهن باز و دانشمند توسعه دهندگان این پلتفرم و تلاش آن ها در جهت به روز رسانی های متعدد و ایجاد امکانات جدید برای کاربران است.

 

کد خبر: 1400010501HFMCMF

مطالب مرتبط:

کیف پول کونوس

آینده روشن رمزارز کونوس

ارز دیجیتال کونوس H چیست؟

سرویس کونوس اسکرو چیست ؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

مطالب داغ هفته