پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کیف پول کونوس

کیف پول الکترونیکی کونوس اپلیکیشنی می باشد برای گوشی های اندرویدی و آی او اس که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی و به طور امن رمزارز ارسال و دریافت کنند.

عملکرد این سیستم بسیار ساده است. نخست در این برنامه ثبت نام می کنید، آدرس سکه های مختلف که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند را دریافت کنید، و می توانید به سادگی از حساب خود برداشت کرده و برای شریک تجاری خود از طریق اسکن کد QR ارسال نمایید.

کیف پول الکترونیکی کونوس یکی از بهترین برنامه هایی است که کاربران را قادر می سازد تا به تبادل رمزارز بپردازند. این برنامه یک پلتفرم آنلاین نظیر به نظیر است که خدمات متنوع مالی ارائه می دهد که پاسخگوی تمام نیازهای مالی آنلاین کاربران کونوس می باشد. این والت مجموعه ای از بهترین رمزارزها از جمله بیت کوین، لایت کوین، دش و اتریوم را ساپورت می کند.

کیف پول الکترونیکی کونوس | نسخه ۱.۸.۰

 

الگوریتم اثبات کار کیف کونوس :

کیف پول الکترونیکی کونوس یک الگوریتم اثبات کار ارائه می دهد. این الگوریتم یک چالش محاسباتی ایجاد می کند که برای تایید بلوک تراکنش ها باید توسط کامپیوترهای موجود در یک شبکه حل شود.
یکی دیگر از ویژگی های کونوس استانداردهای ایمنی قابل قبول آن است.

زمان تایید تراکنش:

زمان تایید تراکنش ارائه شده توسط کونوس حدود ۲.۵ دقیقه به طور متوسط است.

استانداردهای امنیتی کیف پول کونوس:

با ارائه سیاست ثبات قیمت، کونوس ارزش چشمگیری را برای کاربران به ارمغان می آورد، که باعث می شود رمزارزهای آن رقیب خوبی برای ارزهای فیات باشند. کاربران می توانند به راحتی در بازار دیجیتال به امور مالی خود بپردازند. این برنامه در یک پلتفرم جامع خدمات مالی و پرداختی مختلفی را به کمک فناوری بلاک چین ارائه می دهد. این برنامه همچنین می تواند نهایت ایمنی را برای کاربران در پرداخت های آنلاین ارائه دهد.

به علاوه، کیف پول الکترونیکی کونوس سیستم اثر انگشت را نیز ساپورت می کند تا از این طریق و همچنین از طریق رمزعبور ثانوی از دسترسی غیرمجاز به پرداخت های امن جلوگیری کند.

دسترسی سریع تر

استانداردهای امنیتی به کار رفته در پلتفرم کونوس  به گونه ای هستند که کاربران را قادر می سازند تا دسترسی سریعتری به امور مالی خود داشته باشند، بخصوص در مواقعی که زمان هائز اهمیت است. تکنولوژی و نوآوری به کار رفته در کونوس برای آسایش کاربران بوده و اینکه آنها در تبادل رمرزارزها احساس راحتی داشته باشند.

والت کونوس چگونه کار می کند؟

اگر به تازگی با سکه های کونوس آشنا شده اید و نمی دانید چگونه به کیف پول الکترونیکی کونوس دسترسی پیدا کنید، این گام ها را دنبال کنید:

1. می توانید کیف پول الکترونیکی کونوس را از وبسایت رسمی آن به آدرس counos.io دانلود کرده و یا آن را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت نمایید.

2. در برنامه والت کونوس ثبت نام کرده و رمزعبور خود را انتخاب کنید. هر دفعه که وارد می شوید باید رمزعبور خود را وارد کنید.

3. اگر می خواهید رمزارزی را ارسال کنید باید یکی از آنها را انتخاب کرده و روی گزینه send بزنید و سپس مقدار رمزارز ارسالی و همچنین آدرس کیف پول الکترونیکی دریافت کننده را وارد نمایید.

4. برای دریافت رمزارز می توانید آدرس کیف پول الکترونیکی خود را برای هر کدام از رمزارزها به راحتی بدست آورید، برای اینکار می توانید وارد آن رمزارز شده و از قسمت receive آدرس را کپی کرده و در اختیار فرد مورد نظر قرار دهید و یا در صورت امکان می توانید از او بخواهید تا کد QR آن رمزارز را اسکن کند.

نکته: هرگز رمزعبور یا کلید شخصی خود را به کسی نشان ندهید. همیشه از کلید عمومی استفاده کنید.

کونوس والت

والت کونوس چه رمزارزهایی را ساپورت می کند؟

کونوس مجموعه ای از رمزارزهای مهم را ساپورت می کند، مانند بیت کوین، لایت کوین، دش و اتریوم، به گونه ای که با نصب این والت، دیگر نیازی نیست والت دیگری را نصب کنید.

والت موبایل کونوس در یک برنامه ساده تمامی رمزارزهای بیت کوین، لایت کوین، دش و اتریوم را ساپورت می کند. والت کونوس یک والت آنلاین است و اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید.

این برنامه خدمات بسیار گسترده ای را ارائه می دهد تا پاسخگوی تمام نیازهای آنلاین مالی کاربران باشد. این برنامه همچنین برخی از نوآورترین رمزارزها در دنیا را ارائه می دهد.

ویژگی های نسخه ۱.۸.۰

کونوس به سرعت در حال رشد است. کونوس برای والت چند امضایی خود سرویس اسکرو نیز ارائه می دهد که طریقه تبادل رمزارزها را بهبود می بخشد و همچنین یک درگاه پرداخت در اختیار قرار می دهد. والت کونوس سکه هایی را ارائه می دهد که بر اساس سورس کد لایت کوین توسعه یافته اند و در یک شبکه کاملا مستقل فعالیت می کنند.

پیش از این کونوس یک سری ویژگی های مهم را نداشت اما حال به یکی از بهترین والت های رمزارزی در جهان بدل شده است:

• بهبودهای کلی در عملکرد برنامه و سادگی کاربرد.
• بهبودهای بسیار زیاد در UI و UX
• بهبود امنیت والت
• قابلیت ریست کردن رمز عبور. این ویژگی توسط بسیاری از کاربران درخواست شده بود. در نهایت این ویژگی به این والت اضافه شد و از این پس قادر خواهید بود در صورت فراموش کردن رمز عبورتان آن را ریست کنید.• دسترسی سریع به منوها و بخش های مهم برنامه از طریق تب بار پایین.
• اضافه شدن ویژگی دفترچه آدرس ها برای آدرس های والت پرکاربرد
• اضافه شدن ویژگی سوییپ کردن والت کاغذی
• اضافه شدن لیست صرافی هایی که رمزارزهای کونوس را ساپورت می کنند
• اضافه شدن قابلیت تبادل رمزارزها با یکدیگر (از طریق کونوس DEX)

کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه ۱.۹.۰

کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه ۱.۹.۰

این کیف پول الکترونیکی نیز از رمزارزهای مشهور مثل: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و غیره تا سکه های اصلی پلتفرم کونوس و استیبل کوین های کونوس را پشتیبانی می کند. اگر موجودی شما سکه ای بود که کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰ آن را پشتیبانی می کرد، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما نحوه استفاده از این نرم افزار فوق العاده را آموزش دهیم.

از ابتدای نصب این نرم افزار تا امکانات و همینطور تنظیمات را با شرح عکس به شما عزیزان نشان خواهیم داد تا بتوانید از دارایی خود به نحو احسنت محافظت کنید و برای دریافت و یا انتقال دارایی از این سرویس به راحتی استفاده کنید.

۱. نصب کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰

برای نصب نسخه جدید کیف پول الکترونیکی کونوس می توانید از طریق دکمه های زیر آخرین نسخه مربوط به سیستم عامل های مربوطه را دانلود نمایید:

دانلود

دانلود

بعد از نصب کامل سیستم عامل مورد نظر خود، برای ساخت اکانت یک ایمیل در دسترس داشته باشید.

۲. ثبت نام

پس از نصب کامل کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰ برای ثبت نام بر روی دکمه “Create New Account” کلیک کنید تا به صفحه دیگری منتقل شوید و در آنجا اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.

کیف پول کونوسکیف پول کونوس

در این قسمت موارد و قوانین پلتفرم کونوس را مطالعه کنید و پس از تایید و قبول قوانین دکمه “NEXT” را لمس کنید.

پس از تایید و قبول قوانین کونوس پلتفرم به این صفحه ارجاع داده خواهید شد که باید اطلاعات خود را با دقت وارد کنید و مطمعن باشید که در جای امنی نیز از آن نسخه برداری می کنید، زیرا به این رمز ها و اطلاعات در آینده نیاز خواهید داشت.

کیف پول کونوس

در قسمت اول، ایمیل معتبر خود را وارد کنید.

در قسمت دوم، رمز اول ( جهت ورود به برنامه ) را وارد کنید.

در قسمت سوم، رمز دوم ( جهت انتقال و تراکنش ) را وارد کنید و توجه داشته باشید که این دو رمز نباید شباهت داشته باشند.

نکته مهم: در انتخاب رمز خود دقت کنید و سعی کنید از حروف بزرگ و اعداد در رمز های خود برای امنیت بیشتر استفاده نمایید و به هیچ عنوان رمز ایمیل خود را برای رمز اول و دوم استفاده نکنید.

کیف پول کونوس

پس از ثبت اطلاعات درخواستی ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را تایید کنید. بعد از تایید ایمیل ارسال از طرف کونوس پلتفرم می توانید وارد اکانت خود شوید.

۳. ورود

کیف پول کونوس

تا این مرحله توانسته اید به راحتی اکانت خود را آماده برای استفاده کنید و در سیستم کیف پول الکترونیکی کونوس ثبت نام موفق داشته باشید. برای ورود ایمیل خود را در قسمت اول و رمز اول خود را در قسمت دوم وارد نمایید و دکمه “LOG IN” را لمس کنید.

۴. آشنایی با فضای داخلی کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰

پس از ورود موفق به صفحه اصلی کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰ ارجاع داده خواهید شد که می توانید لیست سکه های کونوس و سکه های مشهور و پر مخاطب را در لیست مشاهده نمایید.

کیف پول کونوس

دکمه هایی که در این صفحه مشاهده می کنید به صورت کامل و شرح عکس به شما توضیح داده شده است که می توانید در عکس های مربوطه توضیحات آن را مطالعه نمایید.

۵. بخش های اصلی کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰

تنظیمات

در این بخش شما می توانید تنظیمات کلی کیف پول خود را به دلخواه تغییر دهید و یا اگر به موردی بر خوردید از این بخش کمک بگیرید.

تمامی بخش ها در عکس مربوطه توضیح داده شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید.

صرافی ها

کیف پول کونوس

در این بخش می توانید صرافی هایی که سکه های کونوس پلتفرم را پشتیبایی می کنند را مشاهده کنید و با کلیک بر روی آن ها به آدرس های اصلی سایت صرافی منتقل شوید. بهترین صرافی که به شما برای خرید و فروش کونوس کوین و یا رمزارز های دیگر پیشنهاد می کنیم، ” صرافی غیر متمرکز کونوس” (DEX) است. شما می توانید بدون واسطه و با سرویس امن اسکرو با فروشنده و یا خریدار وارد معامله شوید و قرارداد هوشمند خود را با سرعت بالا و بالاترین امنیت ممکن تکمیل نمایید.

صفحه اصلی

کیف پول کونوس

این دکمه اصلی شما را به صفحه اصلی کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰ منتقل خواهد کرد ک می توانید لیست سکه ها و رمزارزهای موجود و همینطور مقدار موجودی هر رمزارز و موجودی کل به دلار را مشاهده کنید. در این صفحه می توانید با کلیک بر روی هر رمزارز اطلاعات مربوط به آن رمزارز از جمله: موجودی، ساخت ادرس دریافت، انتقال و غیره را مشاهده نمایید.

پروموشن

نسخه جدید کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰ سیستم پروموشن را در خود جای داده است و شما می توانید از این قسمت برای احراز هویت و ثبت نام در سیستم پروموشن و ثبت اطلاعات در سیستم SSO سکه هدیه دریافت کنید، همچنین موارد دیگری به سیستم پروموشن اضافه شده است که می توانید هدایای بیشتری در ازای دنبال کردن فضای مجازی کونوس پلتفرم دریافت کنید. تمامی این مراحل را با خواندن مقاله های آموزشی از “اینجا” بخوانید و در لاتاری ۱۰ هزار دلاری هر ۶ ماه یکبار و ۱۰۰ هزار دلاری هر سه سال یکبار شرکت نمایید.

پیام ها

کیف پول کونوس

در این قسمت می توانید دو نوع پیام را مشاهده کنید.

۱- پیام هایی که کونوس پلتفرم به صورت خصوصی برای شما ارسال می کند.
۲- پیام هایی که کونوس پلتفرم به صورت عمومی برای همه افرادی که کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰ را نصب کرده اند ارسال می کند.

بلاگ

کیف پول کونوس

در این قسمت آخرین مقاله های کونوس پلتفرم که شامل مقاله های آموزشی و نسخه های جدید پلتفرم و یا سرویس های جدید و اطلاع رسانی های مختلف است را می توانید مطالعه کنید.

۶. انجام تراکنش در کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه ۱.۹.۰

برای دریافت و یا انتقال رمزارز های مورد نظر، آن را لمس کنید تا وارد اطلاعات کلی آن رمرزارز شوید. در صفحه ای که ارجاع داده شدید دکه های مختلفی وجود دارد که می توانید رمزارز مورد نظر را دریافت کنید و یا با لمس کردن دکمه ای دیگر رمزارز خود را انتقال دهید.

دکمه های مختلف در این بخش با شرح عکس توضیح داده شده است که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

کیف پول کونوسکیف پول کونوسکیف پول کونوس

دریافت سکه مورد نظر از چپ به راست

کیف پول کونوسکیف پول کونوسکیف پول کونوس

ارسال سکه مورد نظر از چپ به راست

امیدواریم که مقاله آموزشی کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه ۱.۹.۰ در توضیح کلی این نرم افزار فوق العاده به شما کمک کرده باشد و نیاز های شما را برای نگهداری و انتقال رمزارز برطرف کند. اگر به دنبال کیف پول الکترونیکی امن و سریع هستید از کیف پول الکترونیکی کونوس ۱.۹.۰ استفاده کنید و آن را به دوستان خود نیز معرفی کنید.
منتظر خبر های بعدی در رابطه با سرویس های جدید کونوس پلتفرم باشید، امسال سال کونوس است.

نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس ۱.۹.۲

نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس ۱.۹.۲

نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس ۱.۹.۲ همراه با رفع برخی باگ ها و همچنین یک تغییر هیجان انگیز در مقایسه با نسخه های قبلی خواهد بود. تغییرات نسخه جدید را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

در گذشته ویژگی های فوق العاده ای به این کیف پول اضافه شده است. به عنوان مثال، در صفحه اصلی کیف پول می توانید گزینه ای ببینید به نام Exchanges. در این بخش می توانید لیست تمامی صرافی هایی که از رمزارزهای کونوس پشتیبانی می کنند را مشاهده کنید. در بین این صرافی ها، بهترین صرافی که ما به شما پیشنهاد می کنیم صرافی غیرمتمرکز کونوس (کونوس دکس) می باشد. با استفاده از کونوس دکس می توانید رمزارز را با رمزارز و رمزارز را با پول فیات بدون دخالت میانجی تبادل کنید.

کیف پول کونوس

ویژگی دیگری که به کیف پول اضافه شده Promotion می باشد. این گزینه نیز در صفحه اصلی کیف پول موجود می باشد و در این بخش می توانید وضعیت پروموشن خود را مشاهده کرده و اقدامات لازم برای دریافت هدیه خود را انجام دهید. همچنین گزینه های دیگری نیز در این بخش وجود دارند که با کمک آنها می توانید کونوس پلتفرم را در شبکه های اجتماعی دنبال کرده تا هدیه بیشتری دریافت کنید. گزینه جدید دیگر که به کیف پول پیشتر اضافه شده است Messages می باشد. در این بخش از کیف پول می توانید دو نوع پیام را مشاهده کنید؛ نخست پیام هایی که از طرف پلتفرم کونوس صرفا برای شما ارسال شده اند و سپس پیام هایی که توسط این پلتفرم به صورت عمومی برای تمامی کاربران ارسال شده است. همچنین گزینه دیگر این کیف پول Blog می باشد.

این گزینه نیز در صفحه اصلی کیف پول الکترونیک کونوس دیده می شود. در این بخش شما می توانید مقالات مختلف منتشر شده توسط پلتفرم کونوس از جمله مقالات آموزشی را مشاهده کنید و همچنین در مورد آخرین اخبار مربوط به محصولات و خدمات این پلتفرم با خبر شوید. می توانید با نصب نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس ۱.۹.۲ از تمامی این ویژگی ها و همچنین ویژگی های جدیدتر لذت ببرید.

همچنین با نصب کیف پول الکترونیک کونوس می توانید بخشی از قرعه کشی هیجان انگیز پلتفرم کونوس باشید. هر شش ماه یک بار یک قرعه کشی ۱۰،۰۰۰ دلاری و هر سه سال یک بار یک قرعه کشی ۱۰۰،۰۰۰ دلاری وجود دارد. برندگان قرعه کشی کونوس پلتفرم جایزه خود را در قالب کونوس کوین دریافت می کنند. و البته بهترین کیف پول برای این رمزارز کیف پول الکترونیک کونوس می باشد. بهتر است سریعتر دست به کار شوید چرا که اولین برنده قرعه کشی ۱۰،۰۰۰ دلاری کونوس در روز ۲۰ مارس ۲۰۲۰ اعلام شد و آدرس کونوس کوین برنده در سایت کونوس قرار گرفت. هنگامی که کیف پول الکترونیک کونوس را نصب کنید شانس برنده شدن در این قرعه کشی ها را خواهید داشت.

کیف پول کونوس

نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس شامل رفع برخی باگ ها است تا تجربه ای دلچسب تر و سریعتر از یک کیف پول الکترونیک را به کاربر ارائه کند. اما هیجان انگیزترین تغییر این نسخه اضافه شدن یک رمزارز جدید می باشد.

کیف پول کونوس

کیف پول الکترونیک کونوس ۱.۹.۲ شامل رمزارز )استیبل کوین( تتر است. تتر رمزارزی است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود و به همین دلیل هر تتر معادل با یک دلار آمریکا می باشد. همین ویژگی است که باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران به جای دلار آمریکا از این رمزارز برای انجام انتقالات مالی خود در سطح جهان استفاده کنند. و حالا می توانید با استفاده از کیف پول الکترونیک کونوس به ارسال، دریافت و نگهداری تتر بپردازید.

دانلود کیف پول الکترونیک کونوس ۱.۹.۲

کلیک کنید!

دانلود-آی او اس

دانلود-اندروید

برای ارسال تتر از کیف پول کونوس باید موجودی اتریوم داشته باشید. به این دلیل که تتر پشتیبانی شده توسط کیف پول الکترونیک کونوس بر اساس شبکه بلاکچین اتریوم می باشد و به همین دلیل به آن eUSDT یا اتریوم تتر گفته می شود. شبکه بلاکچین اتریوم در میان پیشرفته ترین شبکه های بلاکچین در دنیا می باشد. بر اساس گزارشات، شبکه اتریوم در حال حاضر بیش از 9 میلیارد دلار استیبل کوین را مدیریت می کند در میان این ها تتر استیبل کوین برتر اتریوم می باشد. به همین دلیل هنگامی که می خواهید از کیف پول خود به کیف پول دیگری تتر ارسال کنید، کارمزد تراکنش از موجودی اتریوم شما کسر خواهد شد.

بنابراین در نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس 1.9.2 تجربه ای راحت تر و سریعتر را با یک کیف پول الکترونیک خواهید داشت و همچنین قادر خواهید بود رمزارز تتر (eUSDT) را ارسال، دریافت و نگهداری کنید.

کد خبر: 1400010401HFMCMF

مطالب مرتبط:

آینده روشن رمزارز کونوس

ارز دیجیتال کونوس H چیست؟

کیف پول آنلاین کونوس چیست ؟

بیشتر بخوانید

سکه های بیشتری به کیف پول موبایل کونوس اضافه شدند

آخرین نسخه کیف پول موبایل کونوس، تغییرات، بهبودها و پیشرفتهای زیادی را ایجاد کرد. به گزارش سکه نیوز، نسخه 1.9.50 این کیف پول رمزارز دارای...

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

کیف پول موبایل کونوس

نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس منتشر شد. نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس 1.9.2 همراه با رفع برخی باگ ها و همچنین یک تغییر هیجان انگیز در مقایسه با نسخه های قبلی خواهد بود

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX)

آخرین دستاورد کونوس دنیا را زیر و رو کرده است. اگرچه سکه های زیادی وجود دارند که تراکنش های سریع و ارزان را قادر می سازند، اما به دلیل نوسانات قیمت نمی توان آنها را به عنوان راه حل ایده آل برای پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی در نظر گرفت.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

مطالب داغ هفته