جمعه 7 اردیبهشت 1403

آیا تاثیر ایلان ماسک بر روی دوج کوین به پایان رسیده است؟

ایلان ماسک اعلام کرد که با جامعه دوج هم نظر است و دوج کوین باید در کوین بیس لیست شود. اما این اظهارت ایلان ماسک قیمت این سکه را فقط اندکی تغییر داد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، از آنجا که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) عنوان کرد که ممکن است در مورد تخلفات ایلان ماسک پاسخی بخواهد، مدیر عامل تسلا سخنان خود را با دقت انتخاب کرده است. نشاط او و بسیاری از افراد مشهور دیگر در ابتدای سال برای رمزارز دیگر دیده نمی شود. با این حال، مدیر عامل فرضی دوج کوین همچنان سخنانی می گوید. و شاید حس عادی بودن برگشته است.


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


کاربر مشهور توییتر، @itsALLrisky از ماسک در مورد ایده کوین بیس برای لیست کردن دوج کوین برای معاملات پرسید. ماسک اخیراً از کوین بیس برای تسهیل خرید 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین برای تسلا بهره برد. پاسخ ماسک؟ بله!

این کاربر در توییتر گفت: «کوین بیس با فعال کردن معاملات دوج کوین، این شانس را دارد تا میلیون ها کاربر (و دلار) به دست آورد، و با فشار ایلان ماسک، ممکن است زودتر این کار را انجام دهند.»

در پانزده ساعت پس از توییت ها، قیمت دوج تقریباً 5 درصد افزایش یافته است. بیت کوین که به بالاترین سطح جدید خود دست یافته و از مرز 60،000 دلار عبور کرده، در زمان انتشار خبر بیش از 5.5 درصد افزایش دارد. ارزش بازار همزمان 4.9 درصد افزایش یافته است. بنابراین، ایلان ماسک تأثیر چندانی نداشته است.

در ابتدای ماه فوریه، گزارشی از «آزمایشگاه های تحقیقات بلاک چین» نشان داد که توییت های ماسک منجر به افزایش سود غیرعادی برای بیت کوین و دوج کوین شد. به ویژه، توییت معروف ماسک با عنوان «یک کلمه: دوج» در مدت زمان 5 دقیقه باعث رشد 8.17 درصدی و در یک ساعت به رشد 17.31 درصدی این سکه منجر شد.

حتی در طی این جنون، توییت های ماسک همیشه پامپ نمی کردند. به عنوان مثال توئیت کریسمس وی پس از رونق بازار منتشر شد. توییت های او در تاریخ 15 فوریه، وقتی ادعا کرد که نگران تمرکز در بازار دوج است، تأثیر موقتی و منفی بر قیمت داشت، اما دوباره سطح قبلی را بدست آورد.

در ماه فوریه، ماسک یا بهتر بگوییم شرکت وی تسلا، بازار را به شکل قابل توجه تری تکان داد. تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین برای ذخایر تجاری خود خریداری کرد. این خرید با کمک کوین بیس، بیت کوین را با رشد 12 درصدی در کوتاه مدت، از سطح 42000 دلار عبور داد. تسلا همچنین اعلام کرد که پذیرش بیت کوین را برای خرید خودروهای خود آغاز می کند.

کد خبر: 1399122406MGMCMF

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک می گوید کوین بیس باید دوج کوین را لیست کند

بازی جدید ایلان ماسک، این بار دوج کوین، حاکم شهر جدید او می‌شود!

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته