شنبه 1 اردیبهشت 1403

حجم تجارت بزرگترین صرافی رمزارز سوییس از یک میلیارد دلار گذشت

بزرگترین صرافی رمزارز سوییس اعلام کرد حجم تجارت رمزارز آن به رکورد ۱.۱ میلیارد فرانک سوییس (۱.۲۳ میلیارد دلار ) در ۲۰۲۰ میلادی رسیده است. این صرافی اکنون ۳۴ محصول تجاری دارد و به سرمایه گذاران اجازه می دهد به ۱۰۰ محصول رمزارزی تجاری مختلف در پلتفرم دسترسی داشته باشند.

به گزارش سکه نیوز ، به نقل از بیت کوین ، SIX Swiss که بزرگترین صرافی رمزارز در سوییس به حساب می آید اعلام کرد حجم تجارت رمزارز آن سال گذشته به رکورد بالایی رسیده است.

در جزئیات بیانیه این صرافی آمده است: بورس سوییس که بزرگترین بازار برای محصولات رمزارزی قانونی است، در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۱.۱ میلیارد فرانک سوییس(۱.۲۳ میلیارد دلار ) محصولات رمزارزی مبادله کرده است.

این رقم۱۱۲ درصد بالاتر از ۵۲۵ میلیون فرانک سوییس در ۲۰۱۷ میلادی است. میزان معاملا اکنون به رکورد جدید ۴۸ هزار و ۲۴ مورد رسیده است.

در حال حاضر این صرافی مستقر در زوریح  گروه ETC را به عنوان صادر کننده محصول جدید مبادله شده با رمزارز (ETP) معرفی کرده است.

در بیانیه صرافی آمده است: گروه ETC  یک نوع بیت کوین ETP را عرضه می کند . به این ترتیب تعداد ارائه دهندگان ETP را ۶ شرکت و تعداد ETP را به 34 می رساند.

با توجه به آنکه BTCE در کل توسط گروه ETC ارائه ی شود صرافی سوییس موقعیت خود را به عنوان یکی از بازارهای برتر جهانی برای ارائه محصولات رمزارزی قانونی ارتقا می دهد. محصول تازه فهرست شده در صرافی  قیمت بیت کوین را ردیابی می کند و به ۱۰۰ درصد از لحاظ فیزیکی پشتیبانی می شود.

کریستین راس مدیر بخش بازارهای این صرافی می گوید: سرمایه گذاران با کمک محصول جدید می توانند به ۱۰۰ کالای رمزارزی در پلتفرم ما دسترسی یابند و فرصت های بیشتری برای متنوع سازی سبد کالاهای خود در اختیار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته