جمعه 10 فروردین 1403

توقیف ۴۵ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز

مدیر عامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: ۴۵ هزار دستگاه ماینر غیر مجاز در بزرگ‌ترین برنامه سراسری مبارزه با انشعاب‌های غیر مجاز جمع‌آوری شد.

به گزارش سکه نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، محمدحسن متولی‌زاده، افزود: این تعداد ماینر غیرمجاز که در روزهای گذشته شناسایی شده بودند، همزمان با اجرای برنامه سراسری تعدیل روشنایی و اصلاح انشعاب و رمز ارزها، جمع آوری شد.

وی ادامه داد: مصرف برق این دستگاه های غیرمجاز رمز ارز نزدیک به 100 مگاوات بود، در حالی که ما از همه مشترکان می‌خواهیم مصرف خود را حتی در حد خاموش کردن یک لامپ اضافه کم کنند، اجازه نخواهیم داد عده ای با سو استفاده، باعث ناپایداری در شبکه برق شده و احتمال بروز خاموشی را افزایش دهند.

متولی‌زاده، همچنین در پایان تصریح کرد: در مجموع در دو روز گذشته با اقدام های صورت گرفته نه تنها به تعدیل روشنایی معابر اقدام شده است، بلکه سعی در اجرای برنامه های جدیدی در حوزه مدیریت بار شده است.

بیشتر بخوانید

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در یک مرغداری در استان یزد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر اعلام کرد که ۲۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در یکی از واحد های مرغداری این شهرستان کشف شده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته