جمعه 10 فروردین 1403

کشورهای در حال توسعه 100 میلیون مشتری برای DeFi به ارمغان می آورند

مدیر یک شبکه رمزارز غیرمتمرکز پیش بینی می کند DeFi در کشورهای درحال توسعه فرصت رشد زیادی دارد و طی 3 سال آینده در این کشورها 100 میلیون مشتری  جدید کسب می کند.

به گزارش سکه نیوز، به نقل از کوین تلگراف، «چارلز هاسکینسون» بنیان گذار «کاردانو» پیش بینی می کند بخش امور مالی غیر متمرکز با سرویس رسانی در کشورهای در حال توسعه طی 3 سال آینده 100 میلیون کاربر جدید کسب می کند.

او در مصاحبه ای اظهار کرد: «واقعا چه کسی وام می گیرد؟  چه کسی بیمه سرویس بیمه دریافت میکند؟ چه کسی پرداخت های همتا به همتا را انجام می دهد؟ پاسخی برای این سوال دارم، در نیویورک هیچ کسی این کار را انجام نمی داند.»

کاردانو شبکه رمزارز غیر متمرکز توسط هاسکینسون بنیانگذاری شده و قصد دارد با همکاری کشورهای آفریقایی به رهبری حوزه DeFi  برسد.

به گفته هاسکینز محصولات DeFi یک پایگاه مشخص برای مشتری ندارند و به دلیل محیط قانون گذاری، شانسی برای گسترش آن در غرب وجو ندارد، در مقابل در کشورهای در حال توسعه چهارچوب قانونگذاری  انعطاف پذیرتر است و نوآوری در حوزه رمزارز را تسهیل می کند.

هاسکینز در این باره می گوید: «در کشورهای در حال توسعه موسسات بزرگ مالی مانند جی پی مورگان چیس وجو ندارد و سیستم مالی قدیمی عظیمی نیست که بر کل صنعت سلطه و آن را کنترل کند.»

به گفته او در نهایت DeFi می تواند نقدینگی برای شهروندان فقیر دنیا فراهم کند و به آنها اجازه دهد ثروت بسازند و ازآن محافظت کنند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته