سه‌شنبه 29 اسفند 1402

جستجوی دوج کوین در گوگل از بیت کوین پیشی گرفت

به دنبال طوفان توییتری افراد مشهور در هفته های اخیر، علاقه مندی به دوج کوین در ایالات متحده از علاقه مندی به بیت کوین پیشی گرفته است. این در حالی است که همچنان ریسک بالای از دست رفتن سرمایه مردم در خرید این رمزارز وجود دارد و روز به روز نیز افزایش پیدا می کند.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو پوتیتو، چند هفته کاملا جالب در بازار ارزهای دیجیتال را شاهد بودیم. شگفت انگیز باشد یا نه، سکه شوخی دوج علاقه مندی بیشتری از هر رمزارز دیگری را در ایالات متحده به خود دیده است، حرکتی که توسط یک سری رخدادها از توییت های ایلان ماسک گرفته تا جنون حاکم بر وال استریت بتس، تقویت شد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ 

باور کنید یا نه، دوج کوین، در حال حاضر دوازدهمین ارز دیجیتال در جهان بر پایه کل سرمایه بازار با 8.2 میلیارد دلار است.
با این اوصاف، همچنین لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال در حال حاضر محبوب تر از بیت کوین در ایالات متحده است زیرا جستجوی dogecoin در گوگل هم اکنون در امریکا از بیت کوین جلو زده است.

 

این نمودار 12 ماهه علاقه عمومی در ایالات متحده است.
بدون شک، علت عمده آن این وقایع ناشی از توییت های ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و اسپیس اکس درباره دوج کوین است. ماسک تقریباً 46 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد و حتی در حال حاضر، در زمان نوشتن این مطلب، توییت پین شده او نظرسنجی درباره واحد پول آینده زمین است. نتایج تا حدی تعجب آور نیست. اکثریت شرکت کنندگان در این نظرسنجی به دوج رای داده اند.
ایلان ماسک البته تنها فرد مشهور در این قضیه نیست. دوج کوین علاقه بسیاری از سلبریتی ها را به خود جلب کرده است. رپر مشهور آمریکایی «اسنوپ داگ» یکی از جدیدترین نفراتی است که با توییت های خودش سوار بر این قطار شده است.
فقط در هفته گذشته، دوج حدود 110 درصد رشد کرده است. طی 14 روز گذشته، این ارز دیجیتال 600٪ سود به دست آورده است. این پس از آن است که از بالاترین حد خود در 29 ژانویه عقب نشینی کرد. این در حالی است که چندی پیش نیز در پی اقدامات افراد وابسته به گروه محبوب وال استریت بتس، قیمت آن در کمتر از 24 ساعت بیش از 1000٪ افزایش یافته بود.

مطالب مرتبط:

نوسان شدید قیمت XRP پس از دوج کوین

رشد ۹۰۰ درصدی قیمت دوج کوین و احتمال ریزش قیمت آن

رپر معروف برای بازار گرمی دوج‌کوین به ایلان ماسک پیوست

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته