سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

نوسان شدید قیمت XRP پس از دوج کوین

ارزش XRP پس از اینکه گروه سرمایه گذاری مستقر در ردیت تمرکز خود را از دوج کوین به ریپل تغییر داد، یک صعود 86 درصدی را تجربه کرد. این در حالی است که قیمت دوج کوین به همین خاطر افت کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، قیمت XRP در ساعات اولیه معاملات 30 ژانویه 86 درصد صعود را تجربه کرد ، زیرا این رمزارز با رتبه چهارم از نظر ارزش بازار به سوژه جدید «ساتوشی استریت بتس» یک شاخه از «وال استریت بتس» مبدل شده است.

اطلاعات حاصل از «کوین تلگراف مارکتس» و «تردینگ ویو» نشان می دهد که XRP قبل از اینکه سود فروش قیمت را به 0.41 دلار برساند ، از 0.28 دلار به بالاترین قیمت به 0.51 دلار رسید.

به نظر می رسد این همانند نمایشی است که هفته پیش توسط وال استریت بتس انجام شد و منجر به افزایش ارزش «گیم استاپ»، «ای ام سی» و «دوج کوین» گردید، و در این آخر هفته نوبت بالا بردن ارزش استلار (XLM) و به همراه آن XRP رسیده است.

پس از افزایش بیش از 900 درصدی، قیمت دوج در حال حاضر 71 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی 0.078 دلار در تاریخ 29 ژانویه کاهش یافته است. داده های TheTIE همچنین نشان می دهد که افزایش قیمت XRP همزمان با جهش شدید حجم توئیت ها بوده است.

استلار هم مورد توجه وال استریت بتس قرار گرفته است و در نتیجه در 27 ژانویه با افزایش 64 درصدی قیمت همراه شد که قیمت XLM را قبل از رسیدن به ارزش فعلی 0.318 دلار به 0.38 دلار می رساند.

مشکلات قانونی XRP ممکن است مانعی برای این افزایش باشد

در چند ماه گذشته، قیمت XRP به دلیل پرونده قضایی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه ریپل تنظیم شده، بسیار کاهش یافته است. SEC ادعا می کند که این شرکت در حال انجام پیشنهاد غیرقانونی اوراق بهادار است.

ریپل اخیراً سند اقدام آزادی اطلاعات را منتشر کرده که در آن موسسان اتریوم را هدف قرار داده و پرسیده که چرا این شرکت یک اوراق بر خلاف ریپل از نظر SEC یک اوراق بهادار نیست.

بنا به اعلام ریپل این نهاد دولتی به وضوح دو برنده را انتخاب کرد و یک صنعت رو به رشد و قوی را که بسیار بزرگتر از بیت کوین و اتریوم است نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته