سه‌شنبه 29 اسفند 1402

امکان خرید رمزارز از طریق مرورگر اپرا فراهم شد

مرورگر اپرا با ادغام با شرکت پردازش پرداخت سیمپلکس (Simplex) امکان خرید رمزارز را به صورت مستقیم برای کاربران خود فراهم کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، اکنون کاربران اپرا (Opera) می توانند به صورت مستقیم از داخل این مرورگر اقدام به خرید رمزارز کنند. سیمپلکس یک شرکت فناوری امور مالی در اروپا است که دسترسی به بیش از 50 رمزارز را فراهم می کند و عضو شبکه ویزا (Visa) نیز هست.

اپرا جزو اولین مرورگرهایی است که امکانات رمزارزی را در عملکرد خود ادغام کرده و به کیف پول های داخلی این مرورگر امکان ذخیره انواع رمزارز ها را می دهد.

زیرساخت فنی سیمپلکس توسط بسیاری از صرافی های مشهور رمزارز مثل بایننس، کوکوین، اوکی اکس و دیگران به کار گرفته شده است. این شرکت از زمان تاسیس خود با بیش از 350 موسسه رمزارزی ادغام شده و امکان استفاده از رمزارز از طریق کارت های اعتباری و نقدی را برای آن ها فراهم کرده است.

مرورگر اپرا در راستای سیاست های حریم شخصی خود اقدام به ایجاد یک وی پی ان داخلی کرد و اولین مرورگری بود که در سال 2020 امکان دسترسی به آدرس های .crypto در شبکه غیرمتمرکز را فراهم ساخت.

یک نماینده شرکت سیمپلکس گفت که این اقدام براساس درخواست های کاربران انجام شده و احراز هویت مشتریان از طریق مرورگر در چند دقیقه قابل انجام است.

اپرا با سهم 2.5 درصدی از بازار، پس از کروم، سافاری، فایرفاکس و مایکروسافت اج، در پنجمین رتبه مرورگر ها از لحاظ کاربرد قرار دارد.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

صندوق بین‌المللی پول: با رمزارز ها مماشات کنید

شرکتی در پرتغال رمزارز را برای پرداخت قبض برق می‌پذیرد

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته