شنبه 1 اردیبهشت 1403

داردندگان XRP برای دادخواست حمایت از ریپل امضا جمع می‌کنند

دادخواستی در وب سایت کاخ سفید ثبت شده و از مقامات خواسته شده تا XPR را یک رمزارز به حساب بیاورند. همچنین در این درخواست عنوان شده شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا به ارزش بازاری این رمز و همچنین سرمایه گذاران بازار خسارت زده است.

“درصورتی که میخواهید بیشتر راجع به ریپل بدانید بهتر است مقاله ریپل چیست را بخوانید”

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی یک دادخواست جدید در وب سایت petitions.whitehouse.gov ثبت شد که طی آن از دولت فدرال آمریکا خواسته شده بود XPR را یک ارز به حساب بیاورد.

در این سند به شکایت سازمان بورس و اوراق خزانه داری آمریکا علیه ریپل اشاره و ادعا شده بود سکه XRP یک نوع اوراق بهادار است که طی ۷ سال گذشته به سرمایه گذاران شرکتی و خرد فروخته شده اما ثبت نشده است.

شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا روی بازار XPR تاثیر منفی گذاشته و سبب شده ارزش بازاری آن در چند روز از ۴۰ به ۱۰.۳ میلیارد دلار برسد.

همچنین این دعوی حقوقی به کاهش جایگاه رمز ارز در بازار منجر شده، به طوریکه XPR اکنون جایگاه سوم را به استیبل کوین USTD واگذار کرده و در رده چهارم قرار گرفته است.
بسیاری از صرافی های رمزارز از جمله کوین بیس، بریتکس و بینانس آمریکا،XPR را از فهرست معاملات خود حذف کردند تا با قوانین همخوانی کنند.

طبق دادخواست مذکور، تمام این موارد سبب می شود سرمایه گذاران آمریکایی خسارت ببینند. این درحالی است که FinCEN، محصول ریپل را یک رمزارز می داند.
تاکنون ۹۱۷۴ نفر این دادخواست را امضا کردند. اما نیاز است تا ۲۸ ژانویه ۱۰۰ هزار نفر آن را امضا کنند تا کاخ سفید نسبت به آن واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

4 COMMENTS

  1. ریپل را یک رمزارز قبول کنید چون جایگاه خوبی در بین رمزارزها دارد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته