جمعه 10 فروردین 1403

درخواست دموکرات ها برای لغو دستورالعمل های رمزنگاری دفتر ممیزی ارز امریکا

رئیس کمیته قدرتمند خدمات مالی کنگره آمریکا، از رئیس جمهور منتخب، جو بایدن خواست تمام دستور العمل های مربوط به رمزارزهای مربوطه و صادر شده توسط دفتر ممیزی را لغو یا بر آنان نظارت کامل داشته باشد.

نظرات واترز هفته ها پس از انتقاد اعضای دموکرات کمیته خدماتی مالی کنگره از فعالیت های مربوط به رمزنگاری دفتر ممیزی ارز در طول شیوع کرونا ، روز جمعه طی نامه ای منتشر شد.

همان اعضا لایحه ای را بازگو کردند که از صادرکنندگان استیبل کوین ها می خواست چارترهای بانکی را دنبال کنند و نظارتی امن برای صدور توکن ها به عمل آورند.

اقدام واترز به عنوان بخشی از تلاش های سازماندهی شده برای اعمال نظارت شدیدتر بر استیبل کوین ها تلقی می شود

از این رو اقدام واترز به عنوان بخشی از تلاش های سازماندهی شده برای اعمال نظارت شدیدتر بر استیبل کوین ها تقلی می شود. در غیر این صورت تمام رمزارزها باید شروع به خنثی کردن آسیب هایی کنند که واترز ، مدیریت دونالد ترامپ را مسبب آنان می داند.

وی خطاب به جو بایدن عنوان کرده، از آنجاییکه شما به عنوان منتخب مردم آمریکا برای بازگرداندن اعتماد به دولت فدرال هستید و شروع به انجام وظایف نموده اید می خواهم چند جایی را اعلام کنم که شما و تیمتان باید فورا اقدامات اجراشده سابق را پس بگیرید.

واترز در نامه خود خطاب به بایدن مبنی براینکه ممکن است بانک های ملی ذخایر استیبل کوین ها را به عنوان خدمتی برای مشتریان بانک نگه دارد خواستار لغو رهبری دفتر ممیزی ارز شد.

واترز همچنین دستور لغو مدیریت های مشابه دفتر ممیزی ارز را داده است . این دفاتر ، بانک های حسابداری شده فدرالی و انجمن های پس انداز فدرال را مجاز به ارائه خدمات حفاظتی رمزارزها برای مشتریان می کرد .

هریک از این دستورها  اقدامات اجراشده توسط برایان بروکس سرپرست ممیزی ارز را خنثی می کند. بروکس اخیرا توسط ترامپ برای یک دوره پنج ساله انتخاب شده است.

وی افزود، مقامات منصوب شما در دفتر ممیزی ارز نباید تصوری همانند آنچه پیشنیانشان فرض می کردند داشته باشند، که کنگره ای که 150 سال از عمر آن می گذرد به گونه ای به آنان اختیار می دهد که چارتر بانک ملی را به تکنولوژی غیر بانکی یا پرداخت های شرکتی تبدیل کنند.

واترز در مورد ثبات مالی نوشته، انجمن مدیریت ثبات مالی و دفتر تحقیقات مالی باید تجزیه و تحلیل خود را درباره تحولات و چارچوب نظارتی موجود بر دارایی های دیجیتال و فناوری دفتر توزیع شده منتشر نمایند.

اقدامات نمایندگان دموکرات کنگره می تواند برای فضای رمزنگاری در ایالات متحده آمریکا مضر باشد

اگر واترز و سه حامی دموکرات اش راشیدا طلیب، جیززچوی گارسیا، و استفن لینج واقعا قصد دارند لایحه مدیریت رمزنگاری دفتر ممیزی ارز را پس بگیرند تا آنچه را که به عنوان میراث ترامپ نامیدند خنثی کنند، ادعایی که جمعه پیش توسط بروکس اعلام شد ” ما به شدت بر روی از بین نبردن نوآوری رمزنگاری تمرکز داریم” ، ممکن است توخالی باشد.

در حال حاضر، اقدامات واترز و نمایندگان دموکرات کنگره می تواند برای فضای رمزنگاری در ایالات متحده آمریکا مضر باشد. ضمن این که ممکن است نتیجه انتخابات نهایی مجلس سنا در جورجیا و همچنین کنترل مجلس سنا را از دست بدهند.

منبع: کوین دسک

 

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته