جمعه 10 فروردین 1403

دستگیری پرداخت کننده دستمزد عملیات قتل از طریق رمزارز

گفته می شود یک زن مبلغی بالغ بر 5000 دلار بیت کوین را به عنوان تضمین پرداخت دستمزد به یک مدیر دارک وب ارائه داده است تا یک قتل را برنامه ریزی کند که در نهایت دستگیر شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، یک زن اهل ویسکانسین به اتهام اقدام به درخواست قتل از طریق دارک وب که با بیت کوین پرداخت شده بود، متهم شده است.

طبق گزارش روز دوشنبه میلواکی ژورنال سنتینل، کلی هارپر 37 ساله با استفاده از یک وب سایت دارک وب اقدام به پرداخت دستمزد برای شناسایی و قتل یک مرد کرده است. هارپر به مقامات اعتراف کرد که برای این جرم برنامه ریزی شده بیت کوین پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، سه روزنامه نگار که در حال مطالعه یک داستان در مورد معاملات این سایت بودند، کشف کردند که زن اهل ویسکانسین با مدیر این سایت در ارتباط بوده است.

بیشتر بخوانید: مشهورترین رمزارز ، بیت کوین

بنا به درخواست، هارپر مبلغ 5،633.87 دلار بیت کوین را به عنوان مدرک اثبات توانایی پرداخت به مدیر ارائه داده است. روزنامه نگاران همچنین شواهد مشابهی در مورد انتقال بیت کوین به یک قاتل دیگر در یک سایت استخدام قاتل در ماه اکتبر دست یافتند.

پس از تماس روزنامه نگاران با مقامات محلی، ماموران اف بی آی به خانه هارپر حمله کردند و در آنجا تصاویر صفحه دارک وب را در رایانه او کشف کردند. اقدامات آنها قبل از انجام قتل صورت گرفت.

پیام هایی همچنین در تاریخ 3 دسامبر کشف شد که در آن هارپر در حالی که جزئیات ظاهر مرد، جزئیات وسیله نقلیه، محل کار و شماره تلفن او را ارائه می داد، گفت: «هدف باید کشته شود.»

این زن در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و در صورت محکومیت حداکثر 10 سال در زندان فدرال قرار خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

انهدام بزرگترین دارک وب جهان توسط آلمان

بلاک چین و رمزارز ابزارهایی برای توسعه دارک وب هستند؟

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته