جمعه 31 فروردین 1403

دارایی‌های دیجیتال در آمریکا رتبه‌بندی می‌شوند

هیات رتبه بندی رمزارز با تکیه بر قوانین فدرال و کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا دارایی های دیجیتال که قابلیت تبدیل شدن به نوعی از اوراق بهادار دارند را رتبه بندی کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، هیات رتبه بندی رمزارز(CRC) مشغول ارزیابی رمزارزهایی با ویژگی هایی مشخصی است که تحت قانون آمرکیا بتوان آنها را نوعی اوراق بهادار به حساب آورد.

CRC یک هیات خودگردان است که با تکیه بر قوانین فدرال و بیانیه های کمیته بورس و اوراق بهادار رتبه ای برای هر توکن فراهم می کند که نشان دهنده پتانسیل آن برای قرار گرفتن تحت نظارت قوانین اوراق بهادار فدرال است.

در این چهارچوب اگر فردی پولش را در یک شرکت معمول سرمایه گذاری کند و معتقد باشد که سودآوری فقط از طریق تلاش های پشتیبان یا واحدهای دیگر به وجود می آید، تراکنش ها نشان دهنده قراردادهای سرمایه گذاری هستند.

CRC رتبه ای از یک تا ۵ را به هر شرکت اختصاص می دهد. رتبه یک نشان می دهد توکن مذکور پتانسیل اندکی برای تبدیل شدن به اوراق بهادار دارد اما رتبه ۵ حاکی از آن است که پتانسیل سکه در این حوزه بالا است.

این هیات به XRP بالاترین رتبه خود یعنی ۴ را داده و اشاره می کند توکن ها به طور خصوصی به سرمایه گذاران رمزارز فروخته می شود.

فهرست رمزارزهایی که یک پله پایین تر از XRP قرار دارند، عبارتند از: تزوس (۳.۷۵)، استلار لومنز، لوم نتورک، لیورپیر، هدرا هشگراف، FOAM، دسنترالند، کازموس، آرگور و EOS.

CRC اشاره کرده فعالیتش از سوی توسعه دهندگان رمزارز یا سازمان دولتی و قانونگذار پشتیبانی نمی شود و نشان دهنده ارزش هیچ یک از این دارایی ها نیست.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته