پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رتبه سوم ارزهای دیجیتال از آن کیست؟

ارز دیجیتال کاردانو، ADA، با جهشی بزرگ موفق شد که جایگاه بایننس کوین (BNB) را به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار تصاحب کند. هنگام انتشار این خبر، طبق داده های کوین مارکت کپ، ADA با 15 درصد افزایش به یک بالاترین حد جدید با 1.41 دلار و ارزش کل بازار 45.2 میلیارد دلار رسید.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، در طول دو روز گذشته، قیمت ADA بیش از 40 درصد افزایش یافته است تا به بالاترین سطح خود برسد. افزایش قیمت اخیر در ADA در حالی است که صرافی رمزارز کوین بیس اعلام کرد که پشتیبانی از کاردانو را در پلتفرم «کوین بیس پرو» خود اضافه خواهد کرد.


کاردانو چیست؟


در اعلامیه سه شنبه 16 مارس آمده است: «از امروز سه شنبه 16 مارس، ADA را برای معاملات به حساب کوین بیس پرو خود منتقل کنید. پشتیبانی ADA در تمام حوزه های پشتیبانی شده کوین بیس در دسترس خواهد بود. در صورت تحقق شرایط نقدینگی، معاملات در ساعت 9:00 به وقت اقیانوس آرام پنجشنبه 18 مارس آغاز می شود.»

قاتل و رقیب اتریوم، ADA، در دو روز گذشته رشد های متوالی بیش از 15 درصد را ثبت کرده است. طبق پیش بینی کوین گیپ، صعود اخیر کاردانو به یک بالاترین قیمت جدید یعنی 1.6 دلار ختم شده است. و به نظر می رسد هنوز برای این افزایش جا وجود دارد.

صعود نجومی کاردانو به سوی سه رمزارز برتر

کاردانو برای ورود به لیست سه رمزارز برتر، خیلی سریع از رتبه ها بالا رفته است. فقط سه ماه قبل در دسامبر 2020، ADA فقط با 0.14 دلار معامله می شد. بنابراین، قیمت در کمتر از 100 روز 10 برابر یا 900 درصد افزایش یافته است.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو اخیراً در مصاحبه ای با بلومبرگ ظاهر شد، و در آنجا وی در مورد افزایش قیمت ADA و محبوبیت روزافزون کاردانو صحبت کرد. در این مصاحبه، هاسکینسون ادعاهای جسورانه ای مطرح کرد که امنیت و حاکمیت کاردانو از اتریوم برتر است. علاوه بر این، وی همچنین اضافه کرد که کاردانو برای کاربرد در دنیای واقعی مانند ردیابی زنجیره تأمین و رأی گیری مناسب است. هاسکینسون افزود: «من علاقه کمتری به صرافی های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ و هنرهای کلکسیونی مانند گربه های دیجیتال داشتم. هدف من اداره کشورها با بلاک چین است. من به یونی سواپ و کریپتو کیتیز و چیزهای دیگر اهمیتی نمی دهم. این یک حباب است، و می آید و می رود، مانند اسباب بازی های پت راکس و بینی بیبیز.»

در افشاگری انفجاری دیگر، هاسکینسون افزود که بیش از 100 شرکت به دنبال تغییر جهت از اتریوم به کاردانو هستند.

کد خبر: 1399122805MGMMMF

مطالب مرتبط:

کاردانو به پلتفرم معاملات حرفه‌ای بلومبرگ اضافه شد

همه چیز در مورد هاردفورک کاردانو با نام ماری (Mary)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته