جمعه 31 فروردین 1403

شراکت جدید ریپل برای افزایش مشتریان جهانی

شرکت ریپل به رغم شکایتی که از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه آن شده، با یک شرکت مالزیایی وارد شراکت راهبردی شده تا گسترده مشتریانش را افزایش دهد.

به گزارش سکه نیوز، به نقل از دیلی چین، شرکت ریپل اعلام کرد که با «موبایل مانی» (Mobile Money) که یک شرکت کیف پول موبایلی در مالزی است، شراکتی راهبردی را برای تسهیل ارسال لحظه ای حواله از کیف به کیف میان مالزی و بنگلادش آغاز کرده است.

براساس این توافق، موبایل مانی وارد شبکه پرداخت جهانی RippleNet شده تا با شرکت bKash امکان ارتباط داشته باشد. bKash که در بنگلادش مستقر است و بیش از 45 میلیون مشتری دارد، مدت ها است که شریک ریپل است.

«کمال قادر» مدیر عامل bKash گفت که این همکاری با موبایل مانی، با تقویت ورود حواله های خارجی به بنگلادش، اقتصادی ملی این کشور را تقویت می کند.

این اقدام ریپل در حالی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایتی را علیه این شرکت تنظیم کرده و مدعی شده که توکن های آن به صورت غیرقانونی عرضه شده، چرا که از نوع اوراق بهادار است و باید با مجوز این کمیسیون عرضه می شد.

بیشتر بخوانید

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته