جمعه 31 فروردین 1403

شروع مانور مقابله با برق غیرمجاز و جمع آوری ماینر در شیراز

مانور شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هدف مقابله با برق ‌های غیرمجاز و جمع‌آوری دستگاه ‌های استخراج رمزارز در محدوده ۲۴ امور و ناحیه این شرکت آغاز شد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا منصوری صبا معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شیراز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت در حاشیه آغاز مانور پیک سایی به خبرنگاران گفت: این مانور جهادی با هدف پیک سایی و کاهش بار غیرمجاز شبکه، در سراسر محدوده تحت مدیریت این شرکت، اجرایی شده است و تا پایان روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.
محمدرضا منصوری صبا، یکی از اهداف اجرایی شدن این مانور که همزمان با سراسر کشور، عملیاتی شده است را، کمک به عبور بدون تنش و موفق از پیک بار تابستان ذکر و خاطرنشان کرد: اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شیراز برای فراهم کردن بستر تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز مشترکان، محدود به این مانور و همین دو روز نیست و تداوم داشته است.
منصوری‌صبا با یادآوری اینکه در این مانور ۲۴ امور و ناحیه تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز، مشارکت خواهند داشت، گفت: در این مانور از هر امور حداقل ۲ گروه اجرائیات مشارکت دارد و هر اکیپ بین ۲ تا ۳ نفر را شامل می‌شود.
معاون توزیع نیروی برق شیراز همچنین گفت: یکی از اقدامات مد نظر در این مانور، تداوم کاهش ۵۰ درصدی بار روشنایی معابر است؛ البته طی ماه‌های گذشته کار تقلیل ۵۰ درصدی روشنایی در بخشی از معابر اجرایی شده است و در این مانور هم تداوم خواهد یافت.
او با یاداوری اینکه در مانور جهادی ۲ روز آتی، تنها گروه‌های اجرایی حضور خواهند داشت، گفت: در بخش غیرفنی این مانور نیز جمع آوری برق های غیرمجاز، دستگاه‌های استخراج رمز ارز و رفع افت ولتاژهای گزارش و رصد شده در دستور کار خواهد بود.
منصوری صبا خاطرنشان کرد: در این مانور، علاوه بر تکنسین‌ها، کارشناسان و مدیران برق، عوامل نیروی انتظامی، ضابطان قضایی و قاضی کشیک نیز حضور دارند تا در صورت شناسایی موارد تخلف در موضوع برق غیر مجاز و استخراج رمز ارز، همزمان حکم قضایی صادر و اقدامات لازم انجام شود.
او با یادآوری اینکه این اقدامات محدود به همین دو روز نیست و در سایر ایام هم ادامه خواهد داشت، گفت: عملیات برنامه ریزی شده در این ایام، گسترده تر خواهد بود.
منصوری صبا با بیان اینکه برخی از موارد برق دزدی، استفاده غیرمجاز از شبکه و استخراج رمز ارز، توسط مردم گزارش و بعضا نیز طی رصدهایی، شناسایی شده است، گفت: عملیات مقابله با برق‌های غیرمجاز و دستگاه های استخراج رمز ارز، تنها محدود به همین ۲ روز نیست و در سایر ایام خصوصا تابستان، به جد ادامه خواهد داشت.
معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز، گفت: در مانور جهادی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت، علاوه بر ۱۶ اکیپ بازرسی، اکیپ‌هایی از ۲۴ امور و ناحیه تحت مدیریت توزیع برق شیراز شرکت دارند و کارشناسان و مدیران نیز آنان را همراهی خواهند کرد. در کل بالغ بر ۷۰ گروه در این مانور حضور دارند و هر گروه بین ۲ تا ۳ نفر را شامل می‌شود.
منصوری‌صبا با اشاره به برخورد شدید و قانونی با موارد شناسایی شده برق غیرمجاز و استخراج رمزارز، گفت: ماینرهای کشف شده در این مانور ضبط شده و مالک یا مالکان، تحت پیگرد قانون قرار خواهند گرفت.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

کد خبر: 1400023005MGMMMH

مطالب مرتبط:

امکان استقرار ماینر در واحد های تولیدی

استفاده از رمزارز برای کاهش تاثیر دلار در کشور

فعالیت بدون مجوز پلتفرم ها با دارا بودن شرایط لازم

تعرفه بالا باعث استفاده غیرمجاز برق در کشور می شود

هدف مجلس از قانونی‌کردن ارزهای دیجیتال چیست؟

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته