جمعه 31 فروردین 1403

یک صرافی اسلامی در بحرین ، وارد بازار رمزارز می‌شود

یک صرافی رمزارز مبتنی بر قوانین اسلامی از بانک مرکزی بحرین مجوز «خدمات دارایی رمزارزی» را دریافت کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، صرافی دارایی های دیجیتال «کوین منا»(CoinMENA)  در خاورمیانه روز گذشته اعلام کرد پیش از آغاز فعالیت خود، مجوز بانک مرکزی بحرین را به دست آورده است.

این صرافی که مبتنی بر قوانین اسلامی است و پس از همخوانی با الزامات فنی و امنیتی، اکنون صرافی مذکور مجوز «خدمات دارایی رمزارزی» را از بانک مرکزی بحرین دریافت کرده است.

پلتفرم مذکور یکی از چند صرافی رمزارزی مجوز دار محدود دربحرین، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت و عمان است که سرویس هایی برای سرمایه گذاران خرد و شرکتی فراهم می کند.

کوین منا پس از راه اندازی اجازه مبادلات 5 رمزارز بزرگ بیت کوین، اتریوم،XRP، لایت کوین و بیت کوین کش را فراهم می کند. همچنین این صرافی تصمیم دارد امکان تجارت های بزرگتر را نیز فراهم کند.

«دینا سمعان» مدیرعامل کوین منا در این باره می گوید: «دستیابی به مجوز بانک مرکزی بحرین به ما کمک می کند تا تحت یکی از قدرتمندترین چهارچوب های قانونی دارایی های دیجیتال جهان فعالیت کنیم. در این چهارچوب نظارت، امنیت و اقدامات حفاظت از مشتری برای ما الویت دارند.»

البته هنوز زمان آغاز فعالیت های این صرافی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته