پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ضرورت ایجاد قوانین شفاف رمزارزی همزمان با پذیرش سازمانی

یک مقام مسئول در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می گوید هنگامی که موسسات به فضای ارزهای دیجیتال می پیوندند، نیاز به قوانین روشن و شفاف در مورد دارایی های دیجیتال بسیار مهم است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، هستر پیرس، نمایندهSEC معتقد است که قوانین شفاف مربوط ارزهای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری به دلیل استقبال فعالانه شرکت هایی مانند تسلا و مسترکارت بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

پیرس، در مورد پیامدهای پذیرش رمزارز سازمانی، به دنبال یک سری رویدادهای عظیم مربوط به رمزارز در چند هفته گذشته، با رویترز گفتگو کرد. بعد از اینکه ایلان ماسک مدیر عامل تسلا به پرداخت با بیت کوین اشاره کرد، شرکت های بیشتری از جمله قدیمی ترین بانک ایالات متحده BNY Mellon و غول پرداخت مسترکارت اعلام کردند که قصد دارند خدمات رمزارزی را نیز معرفی کنند.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


این عضو کمیسیون گفت: «این امر منجر به ضرورت اقدام برای شفاف سازی قوانین می شود.» پیرس که در جامعه رمزارز به طور گسترده به عنوان «مادر رمزارز» شناخته می شود، دائماً از قوانین شفاف رمزارزی حمایت می کند و از SEC می خواهد وضوح بیشتری ارائه دهد تا صنعت رمزارز بدون ترس از قانون شکنی پیشرفت کند.

پیرس خاطرنشان کرد که دولت جدید ریاست جمهوری همراه با اقدامات شرکتی و سازمانی برای پذیرش ارز دیجیتال می تواند چشم انداز جدیدی را در مورد رگولاتوری رمزارز ارائه دهد.

پیرس همچنین در مورد داستان گیم استاپ موضع گرفت و اظهار داشت که هنوز برای تنظیم كنندگان قانون نتیجه گیری در مورد تعیین سیاست پامپ سهام بسیار زود است، هرچند كه گفته می شود نسل جدید تاجران مشاركت کننده در بازار از آن حمایت می كند.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، رگولاتور های ایالات متحده پس از یک فشار استقراض به وجود آمده توسط گروه وال استریت بتس در ردیت برای پامپ قیمت سهام گیم استاپ به بیش از 370 دلار، اپلیکیشن رابینهود را به دلیل توقف معاملات گیم استاپ مورد تحقیق قرار دادند.

مدیر عامل شرکت رابینهود، ولاد تنف و مدیر عامل سیتادل کن گریفین روز پنجشنبه در کنار دیگر طرف های درگیر در برابر کنگره شهادت خواهند داد.

مطالب مرتبط:

دبی در پی تصویب قوانین رمزارزی

انتشار قوانین نهایی ضد انحصاری چین برای شرکت های فناوری و پرداخت

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته