پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

غول مالی ژاپن در پی سرمایه‌گذاری مشترک روی رمزارزها

هلدینگ اس بی آی، یک شرکت بزرگ خدمات مالی ژاپن، اکنون در حال گفتگو با شرکت های مالی خارجی برای ایجاد سرمایه گذاری مشترک در صنعت ارز دیجیتال است.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، بر اساس گزارشی از رویترز در روز دوشنبه، این پروژه قصد دارد فعالیت های رمزارزی موجود در شرکت را به یک جریان درآمد زای قابل توجه گسترش دهد.
یوشیتاکا کیتائو، بنیانگذار و مدیرعامل اس بی آی گفت که شرکت وی به طور قطع این سرمایه گذاری را به هسته درآمدزای اس بی آی تبدیل می کند، در حالی که شرکت او در حال بررسی ادغام ها و اکتساب های گسترده است.
در حالی که کیتائو خاطرنشان کرد حداقل دو معامله بر روی میز مذاکره با شرکای احتمالی برای سرمایه گذاری مشترک است، وی از افشای جزئیات بیشتر خودداری کرد.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


این برنامه ها ظاهراً با ورود ارز دیجیتال به جریان اصلی مالی انجام شده است. کیتائو روز جمعه به رویترز گفت: «نهادها و صندوق ها اخیرا وارد حوزه سرمایه گذاری در ارزهای دیحیتال شده اند و در این بین علاوه بر نهادها شاهد ورود ایلان ماسک نیز هستیم.»
کیتائو گفت برای اینکه شماره یک شوید، انتخاب یک شرکت پیشرو یا ایجاد اتحاد با دیگر شرکت های بزرگ جهانی لازم است.
وی گفت:

استراتژی ادغام ها و اکتساب های ما چیزی مانند گرفتن سهام اقلیت در بسیاری از شرکت ها نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

غول خدمات مالی ژاپن به شکل XRP وام می‌دهد

ژاپن خواستار اولویت دادن به CBDC در اجلاس گروه هفت شد

مسابقه سرمایه‌گذاران آمریکایی و ژاپنی برای حضور در بازار رمزارزها

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته