شنبه 1 اردیبهشت 1403

رشد چشمگیر فروش آثار هنری رمزنگاری شده با توسعه توکن های غیر قابل تعویض (NFT)

برآوردهای آماری نشان می دهد که بازار فروش آثار هنری رمزنگاری شده در ماه های گذشته رشد چشمگیری داشته است. آثار هنری مشخصاً به واسط ارزش تبادلی توکن های غیر قابل تعویض (NFT) خرید و فروش می شوند.

توکن های غیر قابل تعویض نوعی دارایی دیجیتال هستند که منحصر بفرد بوده و در بستر شبکه غیر متمرکز بلاک چین ذخیره سازی می شود.

توکن های غیر قابل تعویض در حقیقت نماینده نمادین یک اثر منحصر بفرد هستند. بنابراین این نوع توکن ها واجد ارزش تبادلی هستند زیرا به یک امر حقیقی ارجاع داده می شوند.

در روز 21 سپتامبر سال جاری اثر هنری مت کین به نام “مکان درست و زمان مناسب” به قیمت 100 هزار دلار فروخته شد. تبادل این مبلغ در بازار آثار هنری رمزنگاری شده بار دیگر نشان داد که بازارهای هنری غیر متمرکز ظرفیت بسیار بالایی دارند.

 

بلاک چین چیست؟

 

اثر هنری تمثال ویتالیک بوترین، مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار اتریوم در حالی که شبیه دلقک های قرون وسطا لباس پوشیده به یک صندلی مخملی تکیه زده، به قیمت اسمی 140 هزار دلار فروخته شد

اثر هنری تمثال ویتالیک بوترین، ، به قیمت اسمی 140 هزار دلار فروخته شد.

اخیراً یک اثر هنری رمزنگاری شده دیگر نیز به قیمت 140 هزار دلار به فروش رفته است. در این اثر هنری ویتالیک بوترین، مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار اتریوم در حالی که شبیه دلقک های قرون وسطا لباس پوشیده به یک صندلی مخملی تکیه زده است. توکن غیر قابل تعویض این اثر هنری رمزنگاری شده به قیمت 260 سکه اتریوم (معادل تقریبی 140 هزار دلار) در بازار به فروش رفت.

شیوع کرونا در جهان باعث جذب مردم بسمت تبادلات با ارز دیجیتال شده است.

همه گیری جهانی ویروس کرونا باعث شده است بسیاری از مردم برای حفظ ارزش دارایی های خود به سمت بازارهای رمزارز و تبادل ارز دیجیتال جذب شوند. همین موضوع باعث شده است بازار خرید و فروش آثار هنری رمزنگاری شده نیز طی این مدت رشد چشمگیری داشته باشد.

آثار هنری رمزنگاری شده واجد ارزش تبادلی در بازار سرمایه هستند. این گونه آثار معمولاً توسط لایه های برنامه ریزی شده متنوعی پشتیبانی می شوند، بنابراین ارزش آنها نیز با تغییرات و نوسانات بازارهای رمزارز دستخوش تغییر می شود.

 

آثار هنری رمزنگاری شده واجد ارزش تبادلی در بازار سرمایه هستند.

منبع: کوین تلگراف.

 

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته