شنبه 1 اردیبهشت 1403

مجمع جهانی اقتصاد با بلاک چین به کمک پناهجویان می رود

مجمع جهانی اقتصاد گزارشی درباره رمز ارز منتشر و به استفاده از بلاک چین برای ارسال کمک غذایی و همچنین کمک مالی به پناهجویان خبر داده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از فایننس مگنت، مجمع جهانی اقتصاد و  هیات آینده جهانی با تمرکز رمز ارز نخستین گزارش خود را  منتشر و اهمیت رمز ارزها را هایلایت کردند. این سازمان در گزارش خود به پارامترهای ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، کونوس و لایت کوین ها اشاره کرد.

طبق این گزارش که در 17 دسامبر منتشر شده، ارزهای مجازی پتانسیل ایجاد بازارهای تازه را دارند. علاوه برآن مجمع جهانی اقتصاد به اهمیت فناوری بلاکچین و کاربرد دارایی های دیجیتال فراتر از رمزارزها اشاره کرده است.
طبق این گزارش، کریپتو فاند سازمان یونیسف( یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر رمزارز در سازمان ملل متحد) 12 سرمایه گذاری روی اتریوم و بیت کوین در در 8 کشور انجام داده است.

این سازمان به استفاده از فناوری بلاکچین در طرح جهانی غذای خود( WFP)  اشاره کرده است. بیش از 106 هزار پناهجوی سوری در اردن از طریق زنجیره بلاک چین کمک های غذایی دریافت کردند. تاکنون پناهجویان مقرری هایی معادل حدود 23.5 میلیون دلار از طریق 1.1 میلیون تراکنش بلاک چین با 98 درصد صرفه جویی در هزینه های بانکی دریافت کردند.

شیلا وارن مدیر بلاک چین، اطلاعات و دارایی های دیجیتال در مجمع جهانی اقتصاد می گوید: شبکه  هیات آینده جهانی به ما کمک کرد تا  تخیلاتمان را گسترش دهیم و با نوآوری ها هماهنگ شویم و آینده ای جامع را شکل دهیم.این هیات  ما را به سمت آگاهی و درک بیشتر از مزایای و ریسک های رمزارزها هدایت می کند.

تلاش های مجمع جهانی اقتصاد در حوزه رمز ارز

این سازمان اخیرا اعلام کرد هیات آینده جهانی آن در حوزه رمز ارز، اهمیت فرصت ها و چالش های دارایی های دیجیتال را ارزیابی می کند.  این گزارش نشان می دهد مجمع جهانی اقتصاد به اکتشاف فرصت های مختلف در بازار رمز ارز متعهد است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته