جمعه 10 فروردین 1403

مدیر تسلیم شده بیت مکس خود را بی گناه می داند

بن دلو، مالک مشترک بیت مکس، پس از تسلیم شدن به مقامات ایالات متحده در نیویورک، خود را بی گناه خواند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بن دلو، یکی از بنیانگذاران و مالکان مشترک صرافی مشتقات رمزارز بیت مکس، تسلیم مقامات ایالات متحده در نیویورک شده است.

به گفته بلومبرگ، دلو از راه دور در برابر قاضی کشیک ایالات متحده «سارا ال کیو» در تاریخ 15 مارس احضار شد. او تمامی اتهامات را در مورد خود رد کرد و با وثیقه 20 میلیون دلاری آزاد شد.

در شرایط وثیقه مقرر شده است که وی مجاز است به خانه خود در انگلستان برگردد و منتظر محاکمه شود.

تسلیم شدن دلو بخشی از توافقی بود که در ماه فوریه با مذاکره با مقامات ایالات متحده انجام شد. این شرایط با اف بی آی و گشت مرزی ایالات متحده هماهنگ شده بود تا اجازه ورود دلو به ایالات متحده را بدهند، علی رغم اینکه متهم توسط مقامات انگلستان ممنوع الخروج شده است. راشل میلر، سخنگوی دلو، اظهار داشت:
«اتهامات مطرح شده علیه بن بی اساس است و بیانگر زیاده روی غیرمجاز مقامات ایالات متحده است. بن قصد دارد در برابر اتهامات از خود دفاع کند و نام خود را از دادگاه پاک کند.»

دلو و همكارانش در بیت مکس، آرتور هیز، ساموئل رید و گرگ دویر متهم به فعالیت در پلتفرم معاملات ثبت نشده و ناقض قوانین ضد پولشویی آمریكا با ارائه خدمات غیرمجاز به شهروندان آمریكایی شده اند.

دلو دومین مدیر بیت مکس است که پس از دستگیری ساموئل رید، مدیر ارشد فناوری سابق در اکتبر 2020، با مقامات روبرو می شود. رید در همان ماه پس از ارسال یک وثیقه 5 میلیون دلاری و تعهد برای پیروی از مراحل دادگاه از بازداشت آزاد شد.

آرتور هیز، مدیر عامل سابق صرافی، در حال حاضر در سنگاپور حضور دارد اما در حال همکاری با مقامات برای تسلیم شدن خود در هاوایی در 6 آوریل است.

طبق رونوشت تله کنفرانس دادگاه مورخ 16 فوریه، جسیکا گرینوود، دادستان ایالات متحده متذکر شد که یکی از مالکان مشترک و گرگ دویر مستقر در برمودا، از تسلیم شدن خودداری کرده اند. با این حال، مراحل استرداد برای بازگرداندن دویر برای مواجهه با اتهامات در ایالات متحده آغاز شده است.

کد خبر: 1399122608MGMMMH

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه با پولشویی در حوزه رمزارز مقابله کنیم؟

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته