جمعه 10 فروردین 1403

مدیر عامل جدید هوبی گلوبال معرفی شد

وینسنت لائو، که پیش از این با بیت فینکس و اوکی اکس کار می کرد، به عنوان مدیر عامل جدید به هوبی گلوبال پیوست.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، هوبی گلوبال، یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال بر اساس حجم معاملات، از انتصاب شخص باتجربه صنعت بلاک چین، وینسنت لائو، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خبر داده است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


لائو قبلاً به عنوان یک مدیر اجرایی در صرافی های رمزارز بیت فینکس و اوکی اکس کار می کرد و برای شرکت های جهانی خارج از بخش بلاک چین از جمله بازار تجارت الکترونیکی گروپون و شرکت بازاریابی آی کلیک اینتراکتیو کار کرده است.

در هوبی گلوبال، لائو وظیفه نظارت بر گسترش بین المللی شرکت، توسعه استراتژیک و عملیات محلی را بر عهده دارد. بر اساس اعلامیه، هوبی امیدوار است که در بازارهای کلیدی در جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، آفریقا و اتحادیه اروپا گسترش یابد.

لائو به کوین تلگراف گفت که از پیوستن به هوبی در زمانی که پذیرش دارایی های دیجیتال بسیار زیاد شده است بسیار هیجان زده است. به گفته وی:
«هوبی از موقعیت خوبی برخوردار است تا با رویکرد انطباق پذیر و با اولویت بر امنیت خود به یک بازیگر جهانی تبدیل شود. در حالی که هوبی قبلاً در منطقه آسیا اقیانوسیه تاسیس شده است، هنوز فرصتهای استفاده نشده زیادی برای این برند در داخل و خارج وجود دارد. من مشتاقانه منتظر همکاری با آنها هستم تا به گسترش این برند در سطح جهانی و به دسترسی و فرصت های مالی به همه جوامع کمک کنم.»

مدیر عامل جدید همچنین نظارت بر انقال هوبی که سمت دیفای را بر عهده خواهد گرفت و توسعه فرا مرزی را برای پلتفرم قرارداد هوشمند شرکت، «هوبی اکو چین»، و همچنین ارتقا پذیرش توکن های H آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

توکن های H دارایی های منتشر شده بر روی اتریوم است که توسط ارزهای دیجیتال از بلاک چین های دیگر پشتیبانی می شود، و هوبی بیان کرد که این توکن ها به عنوان پلی بین بازار متمرکز و بازار دیفای عمل می کند.

روز گذشته، کوین تلگراف گزارش داد كه یك شركت تابعه این صرافی، «هوبی تکنولوژی هولدینگز»، توسط کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ كونگ برای راه اندازی یک پورتفوی مدیریت دارایی رمزارز تأیید شده است. هوبی اکنون در صدد راه اندازی سه صندوق سرمایه است که در انتظار تایید رگولاتوری هستند.

کد خبر: 1399121609MGMMMF

مطالب مرتبط:

بایننس قالب جدید عرضه اولیه صرافی خود را با توکن هواداری آث میلان آزمایش کرد

توکن کادنا در بستر صرافی بیترکس گلوبال قرار خواهد گرفت

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته