جمعه 31 فروردین 1403

تعداد میلیونر های بیت کوینی و عوامل موثر

بیت کوین از ابتدای تأسیس خود در سال 2009 تاکنون مسیری طولانی را طی کرده است. با ارزش بازار بیش از 1 تریلیون دلار، داده های جدید نشان می دهد که تعداد افراد میلیونر بیت کوین افزایش یافته است. تعداد میلیونرهای بیت کوینی در حال رشد است و به نظر می رسد هر چه جلوتر می رویم تعداد آنها بیشتر می شود. اما آیا این تعداد زیاد است؟ و چه عواملی به ثروتمندتر شدن این افراد کمک می کنند؟

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین مگزین، لیست ثروتمندان بیت کوین به لیستی از کیف پول های بیت کوین اشاره دارد که بیش از 1 میلیون دلار بیت کوین دارند. از ژانویه 2021، بیش از 100 هزار کیف پول دارای چنین شرایطی هستند. قابل توجه است که این تعداد در پنج ماه قبل برابر با 250 هزار بود که با رشد 400 درصدی مواجه شد.

نمودار


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


با این حال، این لیست به اندازه ای که معمولا به تصویر کشیده می شود بزرگ نیست. چرا؟

اولا: تقریباً 46.8 میلیون میلیونر در جهان وجود دارند که حداقل 158.3 تریلیون دلار ثروت دارند. تعداد ثروتمندان ارز فیات به مراتب بالاتر از 100 هزار نفر دارنده بیت کوین است.

در مقایسه، بیش از 100000 کیف پول با بیش از 1 میلیون دلار بیت کوین و تنها 9370 آدرس با بیش از 10 میلیون دلار تا مارس 2021 وجود دارند.

نمودار

دوما: تعداد حدود 100 هزار حساب دارای بیش از 1 میلیون دلار به این معنی نیست که هر حساب متعلق به یک شخص منحصر به فرد است. چرا؟ البته، افراد می توانند چندین کیف پول بیت کوین داشته باشند.

بیش از این، شما می توانید از تجزیه و تحلیل بر روی زنجیره استفاده کنید تا بفهمید چه تعداد حساب بیت کوین وجود دارد و چه مقدار در هر حساب است. اما نمی توانید ببینید که چه کسانی صاحب این حساب ها هستند.

بنابراین، اگر تصور کنید برخی از این آدرس ها توسط همان افراد نگهداری می شود، حدود واقعی میلیونرهای بیت کوین کمتر از 100000 نفر است.

تعداد اندک میلیونرهای بیت کوین (فقط 0.2 درصد از 46.8 میلیونر در جهان) این دیدگاه را ارائه می دهد که ما هنوز در اوایل کار با نرخ پذیرش بیت کوین هستیم. همانطور که میلیونرهای بیشتری درصدی از ثروت خود را از فیات به بیت کوین متنوع می کنند، قیمت این دارایی ممکن است حتی بیشتر شود.

کاتالیست دیگری برای افزایش میلیونر های بیت کوینی در آینده

بانک ها کاتالیزوری کلیدی هستند که می توانند ارزش خالص کل بیت کوین را افزایش دهند. یعنی، بانکهای بیشتری خدمات بیت کوین را ارائه می دهند که به مشتریان با ارزش خالص بالا اجازه می دهد تا به راحتی در حساب های بانکی فعلی خود بیت کوین داشته باشند.

صدها بانک کوچکتر در حال حاضر به ارائه صندوق های رگولاتوری شده برای بیت کوین می پردازند. در نتیجه، غول هایی مانند جی پی مورگان و بانک آمریکا ممکن است برای ارائه بیت کوین به مشتریان خرد بانکی خود با فشار روبرو شوند.

بیت کوین در صنعت مدیریت ثروت خصوصی که تریلیون ها دلار متعلق به مشتریان با ارزش خالص بالا را هدایت می کند نیز در حال جلب توجه است.

در ماه مارس، مورگان استنلی، غول مدیریت ثروت با 4 تریلیون دلار دارایی مشتریان، به مشاوران مالی خود گفت که در حال راه اندازی سه صندوق است که سرمایه گذاران را در معرض بیت کوین قرار میدهد.

از این پیشتر، یو اس بانک که بخشی از یو اس بانکورپ، پنجمین بانک بزرگ در ایالات متحده است، اعلام کرد که محصول حضانت ارز دیجیتال به همراه یک محصول فرعی را برای خدمات صندوق سرمایه آغاز می کند.

نتیجه نهایی: با افزایش تعداد بانک هایی که خرید و فروش بیت کوین را برای افراد ثروتمند آسان می کنند، تعداد مشتریان خصوصی میلیونر آنها که در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند می تواند در آینده سر به فلک بکشد. آنها با این اقدامات ممکن است باعث دستکاری و افزایش قیمت بیت کوین نیز شوند.

کد خبر: 1400021902MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین یک پرچین در برابر چیزی نیست

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته