پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

سناتور ایالت ماساچوست بیت کوین را «سوداگرانه» توصیف کرد و گفت که این رمزارز پایان بدی خواهد داشت.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) روز سه شنبه در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان بی سی (CNBC) گفت که بیت کوین «پایان بدی» خواهد داشت. او در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره اظهارات جنت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه داری آمریکا چیست، تاکید کرد که از نظر او این ارز دیجیتال ماهیتی سوداگرانه دارد.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


یلن پیشتر گفته بود که بیت کوین روشی «به شدت ناکارآمد» برای انجام تراکنش ها دارد و از کاربرد آن در اقدامات غیرقانونی و نوسان شدید قیمت آن انتقاد کرده بود.

وارن وزیر خزانه داری آمریکا را زنی بسیار هوشمند توصیف کرد و مدعی شد که تردیدی در حرف های او وجود ندارد. با این حال این سناتور دمکرات درباره این که مقررات مربوط به بیت کوین چگونه باید باشد، هنوز هیچ اظهارنظری نکرده است.

او در سال 2018 در یک نشست کمیته بانکی سنای آمریکا گفت که چالش موجود در مقابل بیت کوین این است که چگونه ابعاد مفید آن پرورش داده شود و همزمان از مصرف کنندگان حمایت گردد.

وارن در بخش دیگری از مصاحبه خود به حملاتی که از زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 علیه ثروتمندان آغاز کرده بود، ادامه داد و بار دیگر درباره طرح خود برای دریافت مالیات از ثروتمندان سخت گفت.

او این طرح را به صورت لایحه قانونی در کنگره آمریکا ارائه کرده و براساس آن، کسانی که بالای 50 میلیون دلار درآمد سالانه دارند باید به ازای هر دلار، دو سنت مالیات بدهند.

برخی از فعالان فضای رمزارز در سال 2019 از طرح او موسوم به «از ثروتمندان مالیات بگیرید» انتقادات شدیدی کردند. چازلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) مدیرعامل IOHK و خالق کاردانو این طرح را «دزدی خوب از مد افتاده» توصیف کرده بود.

کد خبر: 1399121301AAMMMF

مطالب مرتبط:

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته