پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هک 2 میلیون دلار توکن کاور در DeFi

طی یک عملیات هک میلیون‌ها توکن کاور در پروژه DeFi سرقت شده که ارزش آن بالغ بر 2 میلیون دلار می شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ،  پروتکل  کاور در پروژه DeFi  یکی از جدیدترین قربانیان عملیات هک است که طی آن میلیون ها توکن کاور به ارزش 2 میلیون دلار سرقت شده اند. هکرها با سواستفاده ازپروتکل مذکور انبوهی از توکن را استخراج کردند. از آن زمان تاکنون قیمت توکن مذکور بیش از 77 درصد کاهش یافته است.

به طور دقیق تر یک ساعت پس از انتشار خبر هک این توکن، بهای آن 77 درصد کاهش یافت. قیمت توکن پروتکل کاور  از 950 به 219 دلار رسید که البته از آن زمان کمی بهبود یافته و حدود 302 دلار است.

هکرها باگی در قرارداد کاور به نام « باگ استخراج نامحدود» سواستفاده کردند. به گفته شرکت تحلیل اطلاعات نانسن که روی کیف پول های اتریوم تمرکز دارد، هکرها طی 2 ساعت توک نهایی به ارزش 2 میلیون دلار سرقت کردند. حمله مذکور در دو بخش انجام شده است.

طبق آخرین اطلاعات صرافی بایننس، تجارت توکن کاور را متوقف کرده است. هرچند بسیاری از تریدرها از واکنش سریع بینانس تشکر کردند اما بسیاری دیگر کیفیت فرایندها و استانداردهای فضای DeFiرا زیر سوال بردند.

‏DeFi اکوسیتمی است که ارزش بازاری آن در یک سال از حدود یک میلیارد به 17  میلیارد دلار رسید. اما زنجیره ای از کلاهبرداری های و هک ها چالش هایی در آن ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته