پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورود 20 هزار ماینر جدید به روسیه

یک مشتری ناشناس در روسیه 20،000 استخراج کننده رمزارز را پس از ورود به این کشور در یکی از پایگاه های «بیت ریور» در سیبری انبار کرده است.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، اعلام شده است که روسیه هزاران دستگاه استخراج ارز دیجیتال را در میان افزایش گسترده قیمت ها بازار رمزارز وارد کرده است.
خبرگزاری روسیه «کومرسانت» در 10 فوریه گزارش داد، یک مدیر ارشد در بیت ریور، بزرگترین ارائه دهنده خدمات استخراج رمزارز در روسیه، ادعا کرد که یک مشتری محلی بیش از 20 هزار دستگاه استخراج رمزارز دریافت کرده است.

«ایگور رونتس»، بنیانگذار و مدیرعامل بیت ریور گفت که کل قدرت استخراج سخت افزار وارداتی به 70 مگاوات ساعت می رسد که گفته می شود بزرگترین دسته سخت افزار استخراج رمزارز در روسیه را تشکیل می دهد. رونتس گفت که این سخت افزار در دسامبر سال 2020 تحویل داده شد و بلافاصله برای استخراج در «براتسک» شهری در روسیه که یکی از بزرگترین ایستگاه های برق آبی کشور را دارد، راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟

رونتس خاطر نشان كرد كه تجهیزات استخراج از آسيا وارد شده است. سخنگوی بیت ریور به کوین تلگراف گفت که این شرکت نمی تواند نام مشتری روس یا کشور دقیق صادر کننده سخت افزار را فاش کند. نماینده این شرکت گفته است که مرکز داده استخراج در یکی از مکان های بیت ریور تأسیس شده است.
بیت ریور نوع دقیق این تجهیزات وارد شده را فاش نکرد. بر اساس كومرسانت، دسته وارداتی بین 40 تا 60 میلیون دلار قیمت داشته است.
علی رغم تصویب قوانین رمزارز «در مورد دارایی های مالی دیجیتال» در ژانویه 2021، سطح مشخصی از عدم اطمینان در مورد استخراج رمزارز در کشور وجود دارد، زیرا این قانون چهارچوب نظارتی روشنی برای صنعت فراهم نمی کند. در سپتامبر 2020، مقامات محلی حتی پیشنهاد کردند که ماینرهای رمزارز روسی را از پرداخت توسط رمزارز منع کنند.

مطالب مرتبط: 

مدل جعبه شنی رگولاتوری روسیه و اجرای فناوری بلاک چین

ممنوعیت داشتن رمزارز برای برخی مقام های دولتی روسیه

شرکت نفتی روسیه مزرعه استخراج بیت‌کوین ایجاد کرد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته