جمعه 10 فروردین 1403

پاداش به رانندگان حامی محیط زیست با رمزارز

خودروی «فیات نیو 500» به رانندگان حامی محیط زیست با ارز دیجیتال KiriCoin، که می تواند در یک بازار اختصاصی هزینه شود، پاداش می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیکریپت، بر اساس اعلامیه مطبوعاتی که دیروز منتشر شد، دارندگان خودروی الکتریکی فیات نیو 500 به دلیل «انجام رانندگی پایا» پاداش ارز دیجیتال دریافت می کنند.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


نیو 500 ، اولین اتومبیل تمام برقی فیات، به رانندگان با مسئولیت، ارز دیجیتالی که توسط Kiri Technologies و با همکاری شرکت مادر فیات «استلانتیس» ساخته شده است را اعطا می کند.

گابریل کاتاچیو، مدیر استلانتیس گفت: «ما می خواهیم از رفتارهای دوستانه محیط زیست مشتریان خود پشتیبانی کنیم و به آنها با مزایای انحصاری پاداش دهیم. به سادگی، با رانندگی نیو 500، و اتصال و تجهیز به سیستم جدید سرگرمی این خودرو، سکه ها در کیف پول مجازی اپلیکیشن فیات جمع آوری می شوند.»

کاتاچیو توضیح داد که داده های مربوط به رانندگی در ابر Kiri بارگذاری می شوند و به طور خودکار به KiriCoins تبدیل می شوند، که بعداً می تواند برای خرید محصولات و خدمات در بازار Kiri استفاده شود. همچنین رانندگان با بهترین امتیاز جوایز اضافی مانند کوپن های آمازون، اپل، نتفلیکس، اسپاتیفای و زالاندو دریافت می کنند.

در هنگام رانندگی عادی روزانه در شهر، مالکان نیو 500 حدود یک KiriCoin در هر کیلومتر، هر کدام به ارزش دو سنت یورو درآمد کسب خواهند کرد. بنابراین، با رانندگی 10 هزار کیلومتر در سال به طور متوسط، کاربران می توانند در این مدت حدود 150 یورو (178 دلار) درآمد کسب کنند.

در حال حاضر، Kiri در 13 کشور اروپایی موجود است. همچنین می تواند به طور بالقوه در بخشهایی مانند انرژیهای تجدید پذیر و مواد غذایی ارگانیک گسترش یابد.

جورجیو نری، مدیر راه اندازی تجاری نیو 500، اعلام کرد که این خودرو در مرکز یک پروژه قرار دارد تا به مشتریان خود با ارز دیجیتال پاداش بدهد. به گفته وی، بازار آنلاین KIRI از شركتهای صنعت مد، لوازم جانبی و طراحی تشكیل شده است كه همه آنها اعتقاد جدی به پایایی دارند.»

با توجه به اینکه فضای رمزارز به دلیل تأثیرات زیست محیطی خود مورد انتقاد قرار می گیرد، حرکت فیات با رمزارز برای حمایت از سیاره آبی بسیار برجسته است.

کد خبر: 1399122711MGMMMF

مطالب مرتبط:

شرکت معاملات خودروی کانادایی پرداخت رمزارزی را پذیرفت

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته