جمعه 31 فروردین 1403

امکان انجام پرداخت های محدود رمزارزی در پی پال

بعد از اینکه سرویس معامله محدود رمزارز پی پال انتظارات را بالا برد، این شرکت در سال 2021 فعالیت خودش در زمینه های بلاک چین و ارزهای دیجیتال را افزایش خواهد کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، پس از آغاز معاملات محدود خرید، فروش و نگهداری رمزارز که بیش از حد انتظار بود، مدیر عامل پی پال، دان شولمن امروز گفت که این غول خدمات پرداخت آماده است تا فعالیت رمزارزی خود را دو برابر کند.

شولمن، مدیر عامل پی پال، گفت: «ما همچنین یک واکنش استثنایی از شروع رمزارزی خود دیدیم. حجم رمزارز معامله شده در پلتفرم ما بسیار فراتر از انتظارات بود.»

شولمن گفت كه رمزارز به عنوان یک منبع سرمایه وقتی برای خرید های کاربران از 29 میلیون بازرگان پذیرفته خواهد شد. در سال 2021  نقشه راه گسترده ای پیرامون رمزارز، بلاك چین ارائه خواهد شد.

شولمن افزود كه پی پال به طور فعال با رگولاتورها و بانك هاي مركزي براي ایجاد یک جهان پولی فرافیزیکی در آینده همکاری می کند.

وی گفت: «ما به طور قابل توجهی در واحد جدید رمزارز و بلاک چین خود سرمایه گذاری می کنیم.»

تحلیلگران 3.87 درصد افزایش در کل حساب ها به 375 میلیون و همچنین 266.8 میلیارد دلار در کل پرداخت های انجام شده را پیش بینی کردند که 8 درصد بیشتر از سه ماهه سوم سال است. این شرکت با 277 میلیارد دلار پردازش و 377 میلیون در کل حساب ها انتظارات را پشت سر گذاشت. این شرکت همچنین درآمد 21.45 میلیارد دلاری را گزارش کرد.

به روز رسانی درباره سرمایه گذاری سه ماهه چهارم سال نیز همینطور وعده داد که ارز های دیجیتال حیطه کلیدی تمرکز باشد.

علاوه بر این، این شرکت گفت که ابتکار عمل خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال در سال 2021 به «ونمو» و بازارهای بین المللی منتخب گسترش خواهد یافت. این شرکت همچنین اشاره کرد که کاربران خدمات رمزارز آنها پس از خرید آن، به طور کلی در پی پال فعال تر از قبل می شوند، و دو برابر بیشتر وارد سیستم می شوید.

سرانجام، اطلاعات پی پال با تکرار گفته های شولمن نشان می دهد که یک تجربه تجارت در سال 2021 آغاز می شود که ارز دیجیتال را به عنوان منبع تأمین مالی برای پرداخت به 29 میلیون بازرگان پی پال در سراسر جهان تبدیل می کند. این ادغام ها با فیات حل و فصل می شود و باعث کاهش کارمزد ها برای بازرگانان می شود.

در ماه نوامبر، پی پال با اجازه دادن به کاربران آمریکایی خود برای خرید مستقیم رمزارز از طریق اپلیکیشن، گام بزرگی در جهت پذیرش دارایی های دیجیتال برداشت. مشتریان مستقر در ایالات متحده محدود به تجارت 20000 دلار در هفته هستند. از آن زمان، حجم معاملات رمزارز در این پلتفرم به بالاترین رکورد رسیده و در معاملات 11 ژانویه به 242 میلیون دلار رسیده است.

این پلتفرم همچنین برنامه هایی را برای مشتریان برای استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید از هر یک از 26 میلیون بازرگان در شبکه خود از سال 2021 اعلام کرد. در آن زمان، مدیران پی پال اعلام کردند که اهمیت ارز های دیجیتال بانک مرکزی به زمان و چگونگی عرضه آن بستگی دارد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته