پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پیام‌رسان سیگنال به دنبال پرداخت‌های رمزارزی

بر اساس شایعات پیام‌رسان به سرعت در حال رشد سیگنال، به دنبال کسب تجربه با توکن های رمزارز شخصی است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، اپلیکیشن پیام رسان یا تمرکز بر حریم شخصی «سیگنال» بر اساس گزارشات در حال اختصتص منابع جهت توسعه خدمات پرداخت ارز دیجیتال برای کاربرانش است.

بر اساس گزارش «کیسی نیوتون» موسس سرویس روزنامه فناوری «پلتفرمر»، سیگنال به فکر ترکیب پرداخت های رمز ارز با اپلیکیشن خودش است.

این گزارش ادعا می کند که سیگنال تست های مقدماتی را بر روی پلتفرم موبایل کوین آغاز کرده است. «موکسی مارلینسپایک» مدیر عامل سیگنال به عنوان مشاور پروژه موبایل کوین انجام فعالیت می کند. این باعث به وجود آمدن گمانه زنی می شود که این آزمایشات برای پیاده کردن بر روی اپلیکیشن انجام می شود.

گزارش پلتفرمر اشاره می کند که مارلینسپایک این گمانه زنی ها را بی ارزش جلوه می دهد، و معتقد است که: “این آزمایشات یک سری کاوش های زمینه ای هستند. اگر قرار بود این پرداخت ها را به سیگنال اضافه کنیم، سعی می کردیم درباره کارمان به دقت فکر کنیم. به نتیجه رسیدن توسط فرضیه مشکل است.”

با این وجود، بنا به گفته نیوتون، کارکنان سابق سیگنال می گویند که این شرکت فعالانه به دنبال پروتکل های لازم  جهت ترکیب موبایل کوین با پلتفرم پیامرسان خودش است.

در صورتی که این گزارش ها درست باشند، سیگنال آخرین سرویس پیام رسان خواهد بود که وارد حوزه پرداخت دیجیتال و رمزارز شده است.

البته، این اقدام ممکن است سیگنال را در خطر رسیدگی های سفت و سخت رگولاتوری قرار دهد. طبق اعلام «فایننشال نبوز»، شرکت های خدمات مالی درباره ظهور رگولاتوری های جدید که در پس پرده مهاجرت کاربران از واتس اپ به سیگنال قرار دارند ابراز نگرانی کرده اند.

پس از اعمال قوانین جدید حریم شخصی توسط واتس اپ، سیگنال یک جهش صد در صدی را در تعداد کاربران تجربه کرده است. با این حال نگرانی هایی در خصوص فعالیت های غیر قانونی مالی در صورت اضافه کردن این قابلیت ها به سیگنال وجود دارد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته