پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

کشف فریلنسرهای با استعداد توسط پلتفرم جدید بلاک چین

پروژه ای در حال ساخت یک اکوسیستم بلاک چین است که فریلنسرها ، کارآفرینان و سرمایه گذاران تجاری را به روشی منطقی و جدید به هم می رساند.

این یک پروژه ای است با آرزوهای بزرگ برای تبدیل شدن به بزرگترین اکوسیستم بلاک چین در سال 2021 و بعد از آن ، ایجاد بستری است که شرکت ها بتوانند جداگانه فریلنسرهای با استعداد را کشف کنند ، کارآفرینان  از طریق سرمایه گذاری جمعی ایده های تجاری را توسعه دهند و سرمایه گذاران پرشور بتوانند با استارتاپ هایی که به آن ها اعتماد دارند وارد کارشوند.

“ایدئولوژی” می گوید، که این مساله در حال ایجاد ایده ی فعال است زیرا نیاز فوری به یک محیط سازنده و خود ایستایی وجود دارد که بصورت دیجیتالی متمرکز باشد و در آن بتوان تجارت را پرورش و مشاغل را رونق داد.

با گذشت زمان ، امیدواریم  که تجار مشتاق بتوانند  آرزوهای خود را با کمک جامعه ای که ارائه دهنده ی پشتیبانی مالی ، مشاوره و خدمات مورد نیاز برای ایجاد شرکت جدید است را به واقعیت تبدیل کند.

عمار کواچویچ ، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری” ایدئولوژی” بیان کرد، مایل است فرصت هایی را برای فریلنسرها ، بنیان گذاران استارتاپ و سرمایه گذاران از طریق بستر ایده ی  فعال فراهم کند. این چشم انداز همان مأموریت ماست.

هیچ فرد یا شغلی جزیره نیست

سایت های موجود مانند Upwork و Fiverr روش همیشگی و مناسبی برای یافتن پروژه های کاری و  پولی نیستند. با توجه به تاثیر شیوع بیماری کرونا ، ایده ی فعال طوری طراحی شده که ارتباط موثری بین فریلنسرهای با استعداد و کارفرمایان فراهم کند.

فریلنسرها لزوماً در پلتفرم های آنلاین شناور کار نمی کنند و مشتریان یا شرکت ها لزوماً به دنبال استعدادها در آن وب سایت ها نیستند. بسیاری از آنها تجارت مستقل خود را از طریق وب سایت ها یا آژانس های خود انجام می دهند و از طریق تبلیغات ، ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و  سایر روش ها به دنبال مشتری می گردند.

نمونه اولیه ایده ی فعال قبلاً ساخته شده است و” ایدئولوژی” مصمم است تا برخی از مشکلات مشترک با سایت های پیشرو در بازار را حذف کند از جمله کارمزدهای بالایی که پس از اتصال فریلنسرها با مشتری می گیرد. یک مشکل مشترک در میان سه پلتفرم برتر این است که همیشه به فریلنسرها فضای نمایش استعدادهای خود را نمی دهند و انتقال مهارت های واقعی آنها را دشوار می کند.

این شرکت رویکرد خود در تجارت را “سرمایه گذاری مشترک” می نامد. مدیران در توضیح معنای این اصطلاح در عمل ، نمونه ای از یک کارآفرین مشتاق را ارائه دادند که علاقه زیادی به توکن های غیرقابل تعویض دارد اما از نحوه توسعه آنها اطلاعات کمی دارد. از طریق  ایده ی فعال، فریلنسرها می توانند با مدیر محصول که دارای مهارت لازم  برای تحقق هدف خود می باشد، ارتباط برقرار کنند. با سرمایه گذاری روی یکدیگر ، این دو متخصص می توانند شریک شوند و با سرمایه گذاری گسترده از اعضای جامعه همکار خود حمایت  کنند.

به طور کلی ، این مفهومی است که پیام مهمی را تقویت می کند: هیچ فرد یا شغلی جزیره نیست.

یک اکوسیستم سود ساز توکن دار

ایدئولوژی می گوید دارای ایده یک توکن ERC-20 است که در مرکز فعالیت خود قرار دارد. مفهومی که به عنوان توکن سود ده عمل می کند و دسترسی به ویژگی ایده ی فعال را فراهم می کند. از دارایی دیجیتال برای رای گیری نیزمی توان استفاده کرد ، به صاحبان فرصت انتخاب پروژه هایی را می دهد که در آینده اجرا می شوند . در همین حال ، یک بازار کاملاً غیرمتمرکز برای خرید ، فروش و تجارت همه چیز -از خدمات تجاری گرفته تا رمزهای غیر قابل استفاده  – است.

این پروژه در حال ایجاد مشارکت بین مبادلات قابل ملاحظه رمزنگاری و کیف پول هاست و پیشنهاد اولیه ی مبادله در تاریخ 1 دسامبر از طریق صرافی P2PB2B منتشر شده است. امید است که  این ایده طی سه سال آینده یک میلیون کاربر جمع کند.

با برآوردهای انجام شده مبنی بر اینکه هم اکنون 1.1 میلیارد فریلنسر در سراسر جهان وجود دارد ، ایدئولوژی امیدوار است که پلتفرم آن گزینه جایگزین مدرن و جذابی را ارائه دهد تا به افراد اجازه دهد کار پیدا کنند و با توجه به شرایط خود تجارت کنند.

منبع: کوین تلگراف

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته