سه‌شنبه 29 اسفند 1402

شمار نهنگ‌های بیت کوین به کمترین مقدار در دو سال گذشته رسید

در حالی که بیت کوین شاهد اصلاحی شدید است، شمار نهنگ های متوسط این رمزارز به کمترین میزان در دو سال گذشته رسید.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، بیت کوین امروز یکشنبه 28 فوریه 2021 دامنه اصلاح قیمت خود را گسترش داد. قیمت این رمزارز در برخی از صرافی های عمده به 43,800 دلار هم سقوط کرد. در حالی که کاربران عادی برای کف قیمت گمانه زنی می کنند، ، استخراج کنندگان و نهنگ ها سیگنال های ناهمسانی ارسال می کنند.


بیت کوین چیست؟


شمار نهنگ های متوسط در کمترین میزان دو سال گذشته

کالین وو، روزنامه نگار و فعال حوزه رمزارز، متوجه سیگنال جالبی شده است که نشان می دهد کدام گروه از نهنگ ها تحت تاثیر این اصلاح قرار گرفته اند. او یک نمودار از شرکت تحلیل درون زنجیره ای گلاسنود (Glossnode)را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد، باشگاه آدرس هایی که حداقل 10 بیت کوین دارند، بسیاری از اعضای خود را از دست داده است.

او متوجه «یک روند نزولی عمودی» شد که شاخص ها را به سطوحی هل می دهد که از اوایل 2019 به این سو مشاهده نشده است. وو همچنین اضافه می کند که برخی از فروشندگان عمده ای که از این اصلاح آسیب دیده اند، به رغم افت دو رقمی قیمت بیت کوین در چند روز گذشته، دارایی بیت کوین خود را با سود فروخته اند.

قیمت بیت کوین پس از در تاریخ 22 فوریه رکورد تاریخی 58,500 دلار را ثبت کرد، 25 درصد سقوط کرده است. سقوط اخیر قیمت بیت کوین با انتقادات گسترده ای از سوی نهاد های نظارتی همراه شده است.

چه زمانی ماینر ها ارسال بیت کوین به صرافی ها را متوقف می کنند؟

حتی سیگنال های به شدت صعودی نیز هنوز نتوانسته اند روند نزولی قیمت بیت کوین را معکوس کنند. یکی از این سیگنال ها توافق مقام های ایالت نیویورک با تتر و بیت فینکس برای حل و فصل شکایت دادستانی این ایالت است.

همچنین، صرافی دیجیتال آمریکایی کوین بین (Coinbase) سرانجام جزئیات عرضه اولیه سهام خود را به اشتراک گذاشت. با این حال، در طول هفته گذشته استخرهای استخراج بیت کوین به شدت در حال فروش سکه های خود بودند. کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل خدمات تحلیل کریپتو کوانت (CryptoQuant)، به دو مورد فروش بزرگ تنها در عرض سه روز اشاره کرد.

گلاسنود خاطرنشان کرد که انرژی فروش بالاخره چند ساعت پیش فروکاستن کرد. استخراج کنندگان برای اولین بار از دسامبر سال 2020 به انباشت سکه بازمی گردند.

کد خبر: 1399121101AAMMMF

مطالب مرتبط:

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته