جمعه 10 فروردین 1403

کوین بیس مدیر پیشین شرکت استرایپ را استخدام کرد

صرافی کوین بیس (Coinbase) در آستانه عرضه عمومی سهام خود، مدیر پیشین شرکت پرداخت استرایپ را به عنوان مدیر ارشد تطبیق استخدام کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، ملیسا استریت (Melissa Strait) مدیر پیشین شرکت پرداخت استرایپ (Stripe) در سمت جدید خود در صرافی کوین بیس مستقر در سانفرانسیسکو، مسئول پاسخگویی، شفافیت و امنیت مالی مشتریان خواهد بود.

استریت به مدت هفت سال مدیر تطبیق ایالات متحده در شرکت استرایپ بوده و سپس ریاست جهانی جرایم مالی را در این شرکت عهده دار شده بود.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز با خبر شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

او همچنین پیش از حضور در استرایپ، مسئول نظارت روزانه بر عملیات تطبیق در شرکت پرداخت جهانی اسکوئر (Square) بود و یک تیم 17 نفره تحت مدیریت او کار می کردند.

یک سخنگوی کوین بیس گفت که با پیوستن خانم استریت به این صرافی، اکنون 50 درصد از مدیران این شرکت را زنان تشکیل می دهد.

کوین بیس به دنبال عرضه سهام خود در نزدک (Nasdaq) است. مجموع سهام این شرکت که در حال حاضر در بازار ثانویه به صورت خصوصی معامله می شود، 77 میلیارد دلار ارزش دارد.

مطالب مرتبط:

کوین بیس عرضه محصولات رمزارزی را تسهیل می کند

بیشتر بخوانید

سقوط سهام کوین بیس و شرکت های مرتبط با رمزارز

COIN (کوین بیس)، MARA (هلدینگ ماراتون دیجیتال)، RIOT (رایوت بلاک چین)، و سایر سهام مرتبط با بلاک چین همچنان به ریزش ادامه می دهند،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته